Compact flash strømforbrug ?

Hej !

Jeg er i tvivl om, om det er det rigtige
sted jeg spørger, men er det forkert så
smid mig venligst det rigtige sted hen :)

Hvilken et af disse 2 kort bruger mon mest strøm ?

Sandisk Extreme III 2GB eller  IBM Microdrive 1GB

Mvh
Kai

Re: Compact flash strømforbrug ?

Microdrives bruger mere strøm end flash-ram. Jeg mener at det er i omegnen
af 30%.

--
signing off.. Martin Sørensen

Re: Compact flash strømforbrug ?

"Martin Sørensen" skrev

Tak for det :)
Det må kunne gi en lille forskel i hvor mange billeder et givent kamera kan
tage på en opladning, inden batteriet løber tør.

Re: Compact flash strømforbrug ?

ikke rigtig i forhold til antal billeder med blitz, kamera tænd/sluk
(motorer der kører linsen ind og ud), stort display der altid er tændt...

Rasmus

Site Timeline