Blyfri lodning

Er der forskel på en loddespidt til "gammeldags" lodning og moderne blyfri
lodning ?

Mvh KS

Re: Blyfri lodning

næhh det burde væreligemeget, men du skal nok have lidt mere varme på
spidsen for at få gang i det blyfri, normalt vil man sige at 350grader er
max for normal "gammeldags" ting, men jeg mindes udfra nogle spec at have
set du skal op på 380, jeg har desvære ikke haft blyfri kursus i nu.

/Rasmus

www.linuxfromscratch.dk
www.c-system.org
http://irc.linux.dk

Re: Blyfri lodning

Nej. Det er der ingen forskel på. Ved blyfri er der kun en ting der tæller
og der er renhed. INGEN ir på print og komponenter. Alle mine blyfri
komponenter ligger i lynlåsposer jeg har tømt for luft med en støvsuger. Det
er nødvendigt arbejde.

Men forvent nogle pisse grimme lodninger.

Benny

Re: Blyfri lodning
ØV, øv - det er sgu' da ikk' den vej det skal gå :)

Mvh Ks

Site Timeline