hjælp til lodning af USB stik på print.. Århus

Jeg har en maxtor one touck der er røget på gulvet. Den starte fint op, men vil ikke overføre data.. jeg har skidt den ad og kan se at der er lodning der er knækket(håber bare det er det) - det lodde grej jeg har (husmands sættet) er for voldsomt, hvorfor jeg håber der er en venlig sjæl omkring Århus der vil hjælpe mig med at fixe den lodning... estimeret tid 5 min.. Jeg er villig til at fixe vedkommende op med et par kolde øl eller sodavand hvis man er mere til det :-)

Skriv gerne på mail til mig.. og husk at fjerne noget fra mail adressen...

Mvh

Simon

Reply to
Simon - [8230]

Jeg holder meget af øl, men desværre er jeg i bil. Jeg bor ca 25 km syd for omtalte storby, men det lader sig vel løse. Mandag ?

"Simon - [8230]" skrev

kan

grej

Jeg tror nærmere, at det er printbanen, der er røget af printet og dermed knækket. Det har jeg set mange gange.

Claus

Reply to
Claus Tersgov

og

Reply to
Simon - [8230]

Mandag vil være fint.. .. cliche.dk har dog problemer med deres mail levering, hvorfor jeg ikke modtager mails pt... men hvis du mailer på "simon.schroeder at gmail punktum com" eller ringer på 61664628 kan vi lige aftale nærmere...

Mvh

Simon

Reply to
Simon - [8230]

Jep, men det håber vi jo ikke.....jeg kan dog se at der stadig sidder loddetin på printet og "bruddet" sidder 1-2 mm over printet..

Reply to
Simon - [8230]

Ach, det nåede vi ikke i dag. Og resten af ugen er jeg på kundebesøg rundt om i landet. Vil andre hjælpe, eller kan det vente ?