Benforbindelser på et Hella Relæ

Henning Lund skrev:

Det er ikke meget der mangler for at det virker, jeg koblede den på forlyset, så virkede det, kan jeg ikke sætte en eller anden dims imellem tændingen så det sidste modstand opnåes?

--
Mvh
Henning Lund

Henning Lund skriver:

Jo, en pære der lyser, når tændingen er slået til.

Hej Henning,

Jeg ser du har skabt livlig debat :o)

Hvis du bruger det relæ som jeg foreslog, så har du intet forbrug fra relæet så længe din scooter er slukket!

Det er helt rigtigt at et relæ i tændt tilstand bruger meget strøm ! Regn med ca. 170mA @ 12V

Mvh

/Claus

Reply to
lu_do

Klaus D. Mikkelsen skrev:

Der sidder 2 dioder som instrumentbelysning, de blev koblet på tændingen, så virker skidtet. Mange tak for hjælpen Klaus, jeg skylder dig et stykke sokkerlade ;O)

--

Også i tilfælde af alarm ?

Velbekom

Uhhhm.

Klaus D. Mikkelsen skrev:

Jow de kan lige trække den.

--
[...]

Okay.

Ellers smider man 2 blå pærer på undersiden af kåben og leger "Tha fast and the fourious" med belyst vejbane :-)

Klaus D. Mikkelsen skrev:

Nu er jeg ikke lige Brian typen, den alder har jeg for længst paseret ;o)

--

LOL

Klaus

-- Modelbane Europas hjemmeside: