Benforbindelser på et Hella Relæ - Page 2

Re: Benforbindelser på et Hella Relæ afprøvning
Det ser ikke så lovende ud, jeg prøvede at sætte en almindelig 12v
prøvelampe mellen + fra batteri og + fra tændingslås, prøvelampen gløder
meget svagt i 3-5 sekunder, så går den ud. Det vil jo nok sige at der
ikke er stel nok på den måde.
Henning Lund
Re: Benforbindelser på et Hella Relæ afprøvning

Det er ikke meget der mangler for at det virker, jeg koblede den på
forlyset, så virkede det, kan jeg ikke sætte en eller anden dims imellem
tændingen så det sidste modstand opnåes?

Henning Lund
Re: Benforbindelser på et Hella Relæ afprøvning

Jo, en pære der lyser, når tændingen er slået til.

Re: Benforbindelser på et Hella Relæ afprøvning

Der sidder 2 dioder som instrumentbelysning, de blev koblet på
tændingen, så virker skidtet. Mange tak for hjælpen Klaus, jeg skylder
dig et stykke sokkerlade ;O)

Henning Lund
Re: Benforbindelser på et Hella Relæ afprøvning

Også i tilfælde af alarm ?

Velbekom

Uhhhm.

Re: Benforbindelser på et Hella Relæ afprøvning

Jow de kan lige trække den.

Henning Lund
Re: Benforbindelser på et Hella Relæ afprøvning

Okay.

Ellers smider man 2 blå pærer på undersiden af kåben og leger "Tha fast
and the fourious" med belyst vejbane :-)

Re: Benforbindelser på et Hella Relæ afprøvning

Nu er jeg ikke lige Brian typen, den alder har jeg for længst paseret
;o)

Henning Lund
Re: Benforbindelser på et Hella Relæ afprøvning

LOL