Batteri drevet USB oplader

Jeg cykler og bruger et Garmin Forerunner 405 pulsur. Det er en perfekt
træningspartner, men batteritiden er desværre begrænset til 6-8 timer.
Nu står jeg for at skulle ud på en 300 km. tur og beregner ca. 10 timer
til det.

Jeg søger derfor en batteridrevet anordning, som jeg kan have i lommen
og lade uret med en enkelt gang undervejs. Kablet til uret er med et
std. USB Type A han.

Er der nogen som kender til noget i den stil?

På forhånd tak.

Martin

Re: Batteri drevet USB oplader
Hej Martin

Du kan jo lege med sådan noget

http://www.instructables.com/id/MintyBoost !---Small-battery-powered-USB-charger/

Max

Re: Batteri drevet USB oplader
Hej Martin

Og en færdig løsning her

http://www.boxwave.com/products/batteryadapter /

Max

Re: Batteri drevet USB oplader

Ha! Ved at inkludere "iPhone" Google søgningen fik jeg denne:

http://www.coolstuff.dk/Reserveoplader

Den er bestilt. Næste gang tager jeg solcellemodellen :-)

Tak for input.

Mvh.

Martin

Re: Batteri drevet USB oplader
Hej Martin

Jeg kunne overveje at bestille en til mig selv.

Selv tak :)

Max

Re: Batteri drevet USB oplader

Hvad med at gøre Nokia kunsten efter?