Autorelæer

Hej.
Hvis jeg skal bruge ca. 10 af den slags relæer (hedder noget med Hella, 12v,
30a) som man typisk køber i Bildillen for en halvtredser, så er det let at
regne ud at de vil koste kr. 500.
Det er lige i overkanten, synes jeg.
Er der nogen steder i Storkbh. og ud mod Vestegnen hvor jeg kan købe sådan
nogen til en billigere penge ?
Kai

Re: Autorelæer

Mon ikke det har et type-nummer, der fortæller lidt om funktionen. 30A lyder
som 30 ampere og 12V, men det fortæller ikke noget om den relæfunktion det
har.

50 Kr. for et relæ lyder ikke dyrt. Jeg tvivler på du finder det ret meget
billiger.

Re: Autorelæer

Prøv Biltema, deres relæer er faktisk lige så gode som Hella, og så er de
billigere

Martin

Re: Autorelæer

Jeg har nogle almindelige 80 Amp relæer på lager,men det kan ikke nå's
til LØr'da på Djævleø'en. Jeg mener jeg gav ca 20 kr pr stk for en kasse
med 100 stk

BBj //

Site Timeline