Re: Autorelæer

Hej.

> Hvis jeg skal bruge ca. 10 af den slags relæer (hedder noget med Hella,
12v,
30a) som man typisk køber i Bildillen for en halvtredser, så er det let at > regne ud at de vil koste kr. 500. > Det er lige i overkanten, synes jeg. > Er der nogen steder i Storkbh. og ud mod Vestegnen hvor jeg kan købe sådan > nogen til en billigere penge ? > Kai

Tilføjelse: Skal købes denne lørdag. Kai

Reply to
Basil

Thansen har dem i en billig udgave. kvaliteten er også derefter.

Jacob

Reply to
Jacob