1 x 12 polet omskifter til SMD?

Hej Gruppe.

Nogen der ved hvor man kan købe subj.?
Med 6 m/m aksel - Det skal jo ikke være for nemt.

--
MVH.
Finni

Re: 1 x 12 polet omskifter til SMD?
F.Syndergaard skreiv:

Se hva ELMA har, og du finner sikkert en distrubutør der også.

Ellers har jeg en liggende. Den kommer fra et slaktet universalinstrument.

HM

Re: 1 x 12 polet omskifter til SMD?

Hej Harald.

Tak for dit svar.
Du mener nok Elfa og der har jeg ikke kunnet finde noget.
Og for den sags skyld heller ikke andre steder.
Jeg tror ikke det er noget man sådan lige kan købe.
Og jeg skal bruge ca. 10 stk.

--
MVH.
Finni

Re: 1 x 12 polet omskifter til SMD?
F.Syndergaard skreiv:

Nei. Jeg mente "ELMA"

Elma er en tysk fabrikk, men katalogmatrialet mitt er gammelt og
datidens forhandlere eksisterer ikke lenger.

HM

Re: 1 x 12 polet omskifter til SMD?
Hej Finn

Nej, Harald mener Elma, et af de største fimaer i omskifter
branchen, og der er stor sansynlighed for at de har noget.

http://www.elma.com/Europe/English/Products.aspx

Re: 1 x 12 polet omskifter til SMD?

Undskyld min uvidenhed.
Var lige inde og lure.