Crimptang og stik til "10-polet RJ45"

Er der nogen der ligger inde med ovenstående i Kbh eller Århus, har jeg et kabel jeg meget gerne vil ha' et stik på! Min tang går kun til 8 poler :-(

Takker, Anders (6062 6022)

Reply to
Anders F.

C'mon - er der ingen der har hørt om sådan en???

Go weekend, Anders

Reply to
Anders F.

Jo da, og har stik liggende, men....kan ikke finde en tang der er til at betale.

AMP har dem, men det er udenfor min rækkevide rent økonomisk.

/Hans

Reply to
Hans Kjaergaard

Darn, det lyder ikke godt... Jeg skal bare have crimpet et enkelt stik - så jeg håber lige lidt endnu. Med alle de ressourcer der er her i gruppen burde der være en chance (troede jeg i hvert fald ;-)...

Tak for svaret Hans! Mvh. Anders

Reply to
Anders F.

Jeg ved godt det er fusk, men i en nødsituation har jeg monteret RJ45 stik med en skrutrækker ved at få stablet stikket ordentligt op og så simpelthen jokke spaderne ned med en passende skrutrækker.. Hvis man er lidt omhyggelig bliver resultatet udmærket.

Mvh. Mikael.

Reply to
Mikael Rasmussen

Simpelthen efter devisen: Brug ikke vold - tag hellere en større hammer.:-)

--
Med venlig hilsen
Karsten H. (7870)

Hmm - det kan da være jeg skal forsøge når jeg får fat i et par stik... :-P Tilsyneladende hedder de iøvrigt RJ50.

Mvh. Anders

Reply to
Anders F.

Hmm, jeg har en gang set et bnc stik der var "crimpet" på et 50Ohm kabel med en mursten, det var ikke kønt, men det virkede.

Reply to
Flemming Frandsen