Osjetljivost DVB-T prijemnika na smetnje iz mre¾e

Imam Nitrobox 4001T USB i nervira me sto je uzasno osjetljiv na smetnje iz mreze... naime kad se pale i gase svjetla koja su na toj fazi skoro obavezno se pojave smetnje u slici... kad nesto snimam da bi snimka bila bez greski moram uvoditi poseban rezim u kuci :-)... vjerojatno je los EMI filter unutar prijemnika ili ga uopce nema... jel ima jos netko takve probleme i uspio ih rjesiti?... mislim da mi prijemnik nije vise pod garancijom pa bi ga smio otvoriti...

pozdrav

Reply to
Fastah

Zanimljivo ja nisam nista takvo primjetio - kod mene su svjetla na posebnom osiguracu a "antena" je bila zajednicka antena zgrade koja ima pretpostavljam nekakva pojacala. Prije par dana sam bas prodao svoj Nytrobox na aukcijama pa sad ne mogu provjeriti to sa smetnjama. BTW firma koja prodaje taj Nytrobox se (barem formalno) nalazi blizu mene u smjeru smetlista/sajmista pa ako ti je to od kakve koristi mogu se prosetati do njih

Boris

Reply to
Boris Vuletic

EMI filter uzme¹ iz nekog starog CRT monitora, nekad su imali dobre filtere ali problem nije u mre¾i. Problem je u ulaznom dijelu prijamnika. Dakle ako je signal slab ili je dodano jo¹ neko ¹irokopojasno ant. predpojaèalo tada se svaka impulsna smetnja "vidi" u slici. Kad je bio analogni signal tada se vidla koja "iskrica" u slici ali to nije smetalo sada kod digitalnog signala to je vidljivo gubitkom "bloka" Byteova a FEC protokol ih ne mo¾e ispraviti.

Dakle kada æe sigal koji dolazi do antene biti jaèi od VF smetnji uzrokovanih od raznih elektriènih ureðaja ili susjedovog Trabanta tada æe ti slika biti savr¹ena i "otporna" na te smetnje. Svako pojaèanje iza antene pojaèava i smetnje, nema tu pomoæi.

Reply to
Darko_swl

ukratko, od nedavno radim u firmi kao sef servisa za strong devebeteje, gazdarica me vec u startu trazila da malo raskopam dva najprodavanija prijemnika i dam svoje "strucno misljenje".....imao sam doma usput i jedan taj drek od mke-a...........

nitrobox je svjetsko govno od uredjaja, osim sto ima nestabilno napajanje i moj precjenjeni hameg osciloskop :) vidi istitravanja mreze prilikom promjene kanala, pretrage programa, i slc malo "zahtjevnijih" zahtjeva na uredjaju, sam prijamnik ima ulaznu razinu prijema na minimumu osjetljivosti

moja kuca se nalazi zaklonjena debelom zelenom berijerom prema sljemenu kao najblizem odasiljacu, dok je strong bez problema pronasao i vrtio bez ikakvih smetnji u slici i zvuku sve kanale na svim muxovima nitrobox se s muxom c i d mucio pakleno, nivo ulaznog signala je bio na 50-ak posto, a program gotovo negledljiv od tolikih smetnji, takodjer signal je stalno oscilirao za 10-ak posto gore dolje

napominjem da su oba uredjaja testirana u istoj uticnici i s istim antenskim prikljucnim mjestom, dakle uvjeti su INDENTICNI :)

takodjer, nitroboxov procesor se grije dobrih 15 stupnjeva vise, samo u rezimu gledanja, necu ni razmislajti kako bi bilo da mora snimiti neki program na stick, sto nisam ni pokusavao

takodjer, garancija, doticni vlasnik MKE-a je uredno nakon "digitalizacije hrvatske" i prodanih preko nekoliko stotina tih prijamnika (ovo sada navodim kao pricu koju sam nacuo na doticnim forumima, i iz nekih lokalknih poslovnih kanala, dakle nije 10000% tocna) zatvorio firmu kao takvu, zatvorio sve okolne poslovnice po hrvatskoj koje je imao, ako odete na web shop onda cete uvidjeti da vise i ne radi, te je ostavio navodno samo poslovnicu u mjestu u kojem se nalazi i njegova kuca, a ta firma se vise ne zove MKE nego nekako drugacije......rezultat..........svi mi koji smo kupili jedan ili vise tih govana si garanciju mozemo objesiti macku o rep :)

ovo gore nikako nije reklama za uredjaje koje moja firma prodaje, posto strong ima nekoliko modela i uvoznika, a gore nije nista precizirano, ali eto, to su dvije referentne tocke koje sam ja uzeo u obzir

--
Raven
remove NOSPAM from mail

mislim da nema potrebe... uredjaj vise nije pod garancijom pa cu ga otvoriti i pogledati mrezni dio... ugradicu dodatno neki filter iz napajanja pa bum videl jel bude bolje... zanima me samo kako ga spojiti posti svi filteri koje imam imaju i uzemljenje a dvbt nema uzemljenje... dal da stavim trozilni kabel? koje je vase misljenje jel bi to pomoglo?

pozdrav

Reply to
Fastah

planiram dograditi dodatni filter (ili postojeci izmjeniti)...

kuzim... imam i pojacalo koje se napaja na istoj fazi... mozda je kondenzator isusio a mogo bi i dodato blok 0,1uF u paralelu sa elkoem ako ga nema...

pozdrav

Reply to
Fastah

bemu misa... znam da je sve to kinesko smece... ja sam pak imao na testu dva stronga 5203 mislim oni kaj mogu snimati pa jedan nije primao komande sdaljinca a drugi je blokirao sve u 16 zato sam kupio dva nitra koji rade ok osim tih smetnji iz mreze...

pozdrav

Reply to
Fastah

5203 se uredno samoubijao svako veèe izmeðu 00:00 i 00:30. Nakon toga se totalno raspao kada sam dodao sve programe koje sam uspio pronaæi (nakon ukljuèivanja ovih zadnjih "novih" kanala). Zadnja revizija firmwarea rije¹ila te probleme, no povremeno se ponekad smrzne ako se previ¹e mrda po tipkama. Takoðer podivlja slika ako se blizu antene muva netko tko razgovara preko mobitela.

USB se pretjerano grije (koristio za nadogradnju firmwarea) pa mi nije padalo na pamet koristiti ga na dulji rok.

Rije¹io ove probleme tako ¹to vi¹e skoro i ne gledam TV.

http://dimkoelectronics.wordpress.com
Reply to
Mario Malenica

:-)))) ovo je rjesenje za sve probleme...

pozdrav

Reply to
Fastah

problem daljinskog je u 99% slucajeva samo ir receiver na ploci i nista drugo

smrzavanje i ostale nestabilnosti su rijesene novim softom, u vecem dijelu ;)

gasenje koje Mario spominje je uglavnom vezano za auto stand by funkciju koja ostane upaljena nakon uprgadea i resetiranja na tvornicke postavke :)

--
Raven
remove NOSPAM from mail

Na Nytroboxu koliko god da sam ga vrtio sa svih strana i gledao kutiju i dokumentaciju nigdje nisam uspio naci zemlju porijekla, spominje se Australija i kaze da je softver napravljen u Australiji ali nigdje natpisa "made in..." - valjda se onda podrazumijeva (PRC) Kina :-)

Boris

Reply to
Boris Vuletic