Kako znati da li stan ima trofaznu struju?

se o jarunu u Zagrebu, stara zgrade napravljena od industrogradnje 70tih. D

Re: Kako znati da li stan ima trofaznu struju?
Dana srijeda, 26. srpnja 2017. u 17:57:11 UTC+2, korisnik snipped-for-privacy@gmail.com
napisao je:

i se o jarunu u Zagrebu, stara zgrade napravljena od industrogradnje 70tih.

li negdje drugdje?

Re: Kako znati da li stan ima trofaznu struju?

Re: Kako znati da li stan ima trofaznu struju?

instalaciju.

Boris

Re: Kako znati da li stan ima trofaznu struju?

On 07/27/2017 07:57 AM, Boris Vuletic wrote:

Prespajas tri ulazne faze na stednjaku na tu jednu fazu koju imas.

Nema sanse da ima 3F ako ima 1F stevec!
Osim ako se HEP zahebo pa mjeri potrosnju samo na JEDNOJ fazi! LOL

Re: Kako znati da li stan ima trofaznu struju?

Mislim da takav konverter ne postoji (iako se moze napraviti sa 2 motora ili
frekventnim pretvaracem) tako jedino ostaje agregat ili potraziti u zgradi
gdje postoji 3f (glavni razvod je sigurno 3f)

Re: Kako znati da li stan ima trofaznu struju?

PS: Nisam ja ovo napisao!  LOL

Re: Kako znati da li stan ima trofaznu struju?

vjerojatno????
LOL

promijeni naslov u

hmmm

;->>

mislim ono... kaj ljudima padne na pamet
LOL

Re: Kako znati da li stan ima trofaznu struju?

Cak si i mene odusevio svojim komentarom! LOL
Ako su dvije/tri zice na istoj fazi, NECE ti DOBRO raditi mnoga

Re: Kako znati da li stan ima trofaznu struju?

ma daaa...
LOL

pa jel stvarno... motor na primjer???
;-D

;-O
LOL

a nisi sam sebe, sa prijedlogom

;->>>

"vjerojatno" su susjedi na drugim fazama,

kaj ako je jedan na istoj????????

vidi koje pitanje postavil
kak da zna, al ima jednofaznu il trofaznu

LOL

biseru... nad biserima
;-D

LOL

;-D

i takav se meni smije
LOL

BTW

;-D

Re: Kako znati da li stan ima trofaznu struju?

Ne kuzim... ako uzme od susjeda koji ima istu fazu, uzme voltmetar i dobije
neki sitni napon medu njima.
Ako od dva susjeda dovuce razlicite faze, onda izmedu svih mora imati vise
od nista (380V).
Kaj je pogresno nakucao?

Re: Kako znati da li stan ima trofaznu struju?

trofaznu struju u stanu?

Boris

Re: Kako znati da li stan ima trofaznu struju?

Delegat je pitao i KAKO DOBITI 3F ako ga nema u stanu.
Nitko nije tvrdio da to treba sam raditi...

Re: Kako znati da li stan ima trofaznu struju?

Pa, tip je rekao da netko drugi treba trofazno u njegovom stanu.
A, taj valjda zna sta treba i kako to dobiti ako mu se dovedu 3 zice.
Ali, ok... nebitno... tip se vise ne javlja. Valjda je rijesio problem.

Re: Kako znati da li stan ima trofaznu struju?

Btw: Mi znamo s balkona spustiti i 'posuditi malo struje' susjedima za
usisivanje auta. Jel' i to zabranjeno, ili samo ako susjedu 'trajno'
omogucis prikljucak struje za stan jer su mu je iskljucili itd?????

Re: Kako znati da li stan ima trofaznu struju?

Budu te proglasili "Elektro Uberom" provajder el. energije pa ti budu
bijesni HEPovci blokirali ulaz u zgradu, akcijom od stana do stana

na trofaznu struju, za primjer drugima.

Re: Kako znati da li stan ima trofaznu struju?

kako se ja zalazem za DC-struju u kucanstvima, ja cu njih prikljuciti na
tu njihovu struju da im dokazem stetnost izmjenicne struje  LOL:

http://www.inet.hr/~brvasilj/elektronika/buducnost.html

Re: Kako znati da li stan ima trofaznu struju?

Izbacile bi fidovke, a pitanje je i kako bi se brojila ponasala (tj
vjerojatno bi platio 3 puta vise).

Re: Kako znati da li stan ima trofaznu struju?

Fidovke? Sto je to? LOL
To se nije ugradjivalo u stanove u doba juge!

Ili bi samo jalovu energiju platio kao realnu, tri puta?

Re: Kako znati da li stan ima trofaznu struju?

Kako gdje (ja sam imao iskrinu), a moguce je i daje kasnije ugradjena.
Inace, ima dosta zgrada iz toga perioda koje su po stanovima imale 3f ali je
zbog ugradnje limitatora prikljucak prebacen na 1f od strane HEP-a sto se
isto nebi smjelo raditi bez detaljnog pregleda instalacije (preopterecenje
0 - mogucnost pozara).

Mislim da bi sva tri brojila registrirala potrosnju...

Site Timeline