Vill vi ha TN-detektorn? Re: Vill vi ha Digital TV&radio?

Hej elektronik-gruppen (korspostning borttagen)! Vill vi ha TNdetektorn i elektronikgruppen? Enligt googlelänken nedan så tar sig ett antal personer som inte gillar TN på sig uppgiften att upplysa alla andra om när TN postat. Jag är måttligt road av dessa upplysningsinlägg. Att ge en person man ogillar mycket uppmärksamhet får ofta omvänd effekt.

Punkt 5 på googlesidan nedan

  1. Hade det inte varit enklare att bara ignorera TN istället? ========================================================== Jo. Person(erna) bakom PP är minst lika goda kålsupare som TN.

Här lägger man sig på rygg och säger sig vara lika illa som den man ogillar eller?

Om TNjagarna verkligen vill vara så ädla så har jag ett förbättringsförslag: Byt rubrik på era varningsinlägg till "TNdetektorn, was:....". Då kan jag på ett enkelt sätt filtrera bort upplysnignsinläggen.

Ha en bra dag!

/Patrik

> Thomas Nord detektor har detekterat att aliasmissbrukaren Thomas Nord

använde aliaset

"O v M" > när han skrev inlägget på

news:c08j8b$140dcf$ snipped-for-privacy@ID-174954.news.uni-berlin.de

> Just nu har Thomas Nord 900 olika alias, > nedan följer de 20 senaste. > > Varje gång Thomas Nord använder ett nytt alias postas den kompletta

aliaslistan

till grupperna alt.nuke.thomas-nord, se.prat.diverse och sci.cryonics > Mer information om aliasmissbrukaren Thomas Nord finns i Thomas Nord FAQ

x.com

> "4 U 4 ever" > "Nigthwatch" > "Adam Bertil Cesar David Erik Filip Gustav Harald Ivar Johan Kurt Lars

Martin Nils Olof Petter Qnepig Redig Snäll Tjusig Ung Vacker Xerxes Yngve Zzzzzz Åke Ärlig Öhman"

"Nightwatch" > "T" > "privacy.at Anonymous Remailer" > "Hubbe" > "4U 4ever" > "Wohlstein" > "Nightwatch" > "4 U" > "4ever" > "Styrmahn" > "Goldstein" > "Hans" > "Ludvig" > "Ludde Svensson" > "Hasse Olsson" > "Ludvig Svensson" > snipped-for-privacy@See.Comment.Header (Mumsan) > > news:c08j8b$140dcf$ snipped-for-privacy@ID-174954.news.uni-berlin.de jdqeemdqqvupiagjnouc > news:c08j8b$140dcf$ snipped-for-privacy@ID-174954.news.uni-berlin.de uhkyisergwjrsronrbog > news:c08j8b$140dcf$ snipped-for-privacy@ID-174954.news.uni-berlin.de ynnmvxeayecbtxlmstui >
Reply to
Patrik Törnkvist