Styrdator till Mercedes

Jag har en styrdator/styrkort till Mercedes 320 SL som lagt av. Den styr bla takluckan. =C4r det n=E5n som vet n=E5t om denna =E4r jag tacksam. Schema eller feltips eller vart man kan v=E4nda sig f=F6r info =E4r jag intresserad av. mvh janne

Reply to
janne

+janne wrote

Isåfall är det nog hemritat, för mercedes säger bara "köp nytt"

Jag har nog aldrig haft så mycket elfel i en bil som när jag var dum nog att köpa en mercedes..

Jag lyckades iofs laga en sak, styrkortet som skötte innerbelysning och bältesvarning, jag bytte SEX stycken dioder och två kondingar, plus att jag lagade några kopparbanor som brunnit av :)