Gissa företaget. - Page 2

Re: Gissa företaget.

Deras s.k. webbsida anser att min oäbbläsare inte begriper sig på
kakor heller utan hänvisar till nått som heter Internet Explorer som
inte finns till min plattform.

Snyggt jobbat.

Re: Gissa företaget.

teknik magasinet?

Re: Gissa företaget.

Självklart. Mikrosoft!

Re: Gissa företaget.
Commander Radio ja.

Jag har ett antal äldre kataloger from Commander.
Dom ingår liksom i referens-litteraturen.
Man nästan skäms att man har dom. Men är förbaskat kul
att titta i ibland.

Ni har väl inte missat, på hemsidan, att dom säljer klisterpaket.
Ha Ha Ha Ha

Någon som vet om dom är avläggare till, eller har haft något
med firman Svensk Radio i Lomma att göra (saligen(?) avsomnad) ?

/Per-Åke

--
Remove "extra" in my e-mail

Re: Gissa företaget.
Detta företag kan inte vara något annat än Commander AB i Malmö
Va??? har de tryckt upp en ny papperskattalog. hur många år spänner denna
över då
2004-2010 HA HA HA.
Helt otroligt att den firman överlevt 20-hundratalet intåg