Latest threads in Electronics (Polish)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

Kickad - tworzenie komponentu z różnymi ele
Jak zrobić w Kicadzie komponent z kilkoma różnymi elementami. Jak próbuję to na wszystkich elementach tworzy się ten sam rysunek. G.B.
1
1

Najmniejsza głowica UKF?
Z tego co widzę ostatnio w różnych amatorskich projektach lub przy naprawianiu/przestrajaniu starych odbiorników popularne stało się stosowanie głowic Gloria - małe, o niskim napięciu...

Pilnie poszukuje ukladow L6221 w obudowie MULTIWATT 15
Pilnie poszukuje ukladow L6221 w obudowie MULTIWATT 15 Kupie wieksza ilo¶æ lub pojedyncze sztuki W sprawie prosze pisac na todler[] W kwadratowy nawias wiadomo co wstawic __________ Informacja...
7
7

Stary Elemis T7030 - jak włączyć strojeni
Witam ! Sąsiad poprosił mnie o pomoc w sprawie zmiany ustawień telewizora. Ma starego Elemisa T7030. Na pilocie jest przycisk MENU. Jednak telewizor na niego nie reaguje. Chyba wszystkie pozostałe...
2
2

NTG. Pytanie odno?nie (chyba) Flash.
Na stronie: ą fajne gierki dla dzieci (2,3 lata). Czy idzie jakoś "zrzucić" zawartość w/w stron aby grać w nie offline. Chodzi o to, że dziecku kolegi bardzo się spodobały, a tato jego nie ma...
5
5

części do drukarek i faksów
gdzie Panowie (i Panie) zaopatrujecie się w części do drukarek i faksów? aktualnie szukam linijki skanującej do faksa Panasonic UF-490... Ktoś widział?
1
1

Układ z UL1042. Pomyłka?
Wrzuciłem skan w PDF tutaj: Jeśli ktoś może, proszę o zapoznanie się z częścią w której pracuje UL1042 i zerknięcie na płytkę drukowaną. Czyżby był tam błąd? Schemat podaje, iż...
5
5

mbed
Czy ktos mial stycznosc z takimi wynalazkami? Czy takie cos jest do kupienia i czy ew. jest mozliwosc uzycia tego jako hid keyboard usb Mbed OS is the fastest way to build IoT products with Arm...
1
1

Glosniki obok TV LCD, czy mozna?
Czesc. Pytanie moze smieszne dla Was, ale mam watpliwosc. Czy mozna bezposrednio przy telewizorze LCD postawic głosniki, zwykle, takie ktore nie maja ekranu na magnesach. Kiedys kolo TV CRT nie mozna...
1
1

zabezpieczenie programu w zewn. pamięci ?
No to tym razem z innek beczki... Zastanawiam się - załóżmy, że mam jakiś MCU z zewnątrzną pamięcią (czy to flash, czy to SD jakieś) - i trzymam tam program. Jak zabezpieczyć się przed...
14
14

co to za kondensator
Witam Rozpytywa³em pana Googla i przyjazne portale ale bez konkretnej odpowiedzi. Rozlecia³ mi siê kondensator p³ytkowy ceramiczny przy antenie Diamond X-300 o oznaczeniu "6c" i pod tym napisem...
2
2

atmega32A uwalony pin RESET
Witam Nie mog³em zaprogramowaæ atmeg32A (25 sztuk, drugie 25 posz³o bez problemu) przez ISP, udalo sie przez JTAG, okaza³o siê ¿e pin RESET nie reaguje na masê lub jest zwarty do masy na sta³e...
2
2

winavr problemik
Mam dużo "swich" -ów lub if elsif elsif .. tak po kilkadziesiąt. Co tu zrobić żeby winavr używał indirect jumpów zamiast zamieniał swich na if wlsif. To bez sensu żeby robić cpi stała cpi...
6
6

gorący zasilacz do lapka
witam, ma lkupiony zamiennik zasilacza do laptopa -grzeje się przy ładowaniu baterii tak, że nie da się go utrzymać w ręce - normalnie parzy:) czy takie coś można reklamować, czy to jest...
5
5

jak sie dowiedziec co siedzi w srodku
Mam pytanie troszke ogolne. Jak dowiedziec sie co siedzi w srodku np. czy jest szansa by zmienic oprogramowanie? jest jakas srona nazwa zdjecia czy jakis sposob by sie tego dowiedziec?
29
29