Zwrotnica CB

Antena UKF niezbyt pasuje do CB. Purysci zakrzycza. Sam mam ochote poeksperymentowac, moze nie bedzie tak zle. Ale czy sie da zestroic porzadnie to mam watpliwosci .. antena nieokreslona, kabel nieznanej dlugosci i impedancji falowej - moze byc trudno :-)

Bogdan Gutknecht
Reply to
Bogdan Gutknecht

Może być niespodzianka - kiedyś standardem była impedancja falowa 120 om i specjalna konstrukcja kabla.

4W...
Bogdan Gutknecht

A skąd założenie równego podziału mocy? Ja wolę przyjąć najgorszą możliwość.

Powitanko,

Raczej z anteny CB na zwykle radio. Na p.r.radio.cb zobacz, pewnie temat byl przerabiany.

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak

Ale nie jest. Dla 27MHz antenka jest niedopasowa i impedancje ma nieokreslona.

A CB lubi 50. Czyli masz wszystko pomylone :-)

Owszem. Trzeba jakis dobry filtr.