[ZOT] difff

pytałem w unii europejskiej ale zostałem wyśmiany i zastraszony, że o takie rzeczy się nie pyta...

to może tu spróbuję... nie mogę pojąć jakim cudem działa linuxowy program diff...

jakimi cudami on się posługuje, że w potrafi w dwóch różnych plikach znaleźć części wspólne i różne... przecież to problem nierozwiązywalny? jak to działa?

dzięki i jebać strefę!

Reply to
platformowe głupki

Iluminaci znają odpowiedź:

Ale jak to sobie wyobrażasz w sensie biologiczno-mechanicznym?

Reply to
Sebastian Biały

dzięki, ale ja nie gustuję w angielskich dżołkach...

normalnie jak w europie, z za krzaka i od tyłu...

Reply to
platformowe głupki

użytkownik platformowe głupki napisał:

Kwestia algorytmów panie:)

Czyżby tego softu używali do sprawdzania plagiatów?

Co do difff, do tego rozpoznawania dźwięku użyj differentiatora, tylko takiego rozbudowanego co łączy w sobie też filtr pasmowo przepustowy. Oczywiście użyj za przedwzmacniaczem, a przed komparatorem, powinno się udać, no chyba że po bandzie wtedy DSP.

Będzie to to lepsze od klaskacza z avt.

Reply to
szklanynocnik

Panie Kolego, Panie Kolego...