Zlecę małą robótkę elektroniczną - kto się podejmie? :)

Witam, Poszukuję osoby będącej w stanie wykonać układzik elektroniczny, który to po podłączeniu mu zasilania 12V DC będzie losowo poruszał głowicą dysku twardego komputera. Płytka może być umiejscowiona zamiast oryginalnej elektroniki dysku. Dysk jest już uszkodzony, więc nie ma to być jakieś "komputerowe" poruszanie - ot, postanowiłem sobie zrobić bajerek w obudowie (dysk z górą z plexy i podświetleniem) - i chciałem jeszcze, żeby głowica się poruszała. Czy ktoś z forumowiczów podjąłby się takiej pracy? Na ile ją wyceniacie? Dysk to WDAC32500-00H. Głowica nie jest sterowana silniczkiem krokowym, tylko jakimś elektromagnesem.

Ewentualne wiadomości bardzo poproszę na priv = na pme wpadam incydentalnie.

pozdrawiam,

WR81 plukasie[na]pliva[kropeczka]pl