Zegar ciemniowy K19s - schemat

Czesc,

dysponuje ktoś może zegarem schematem zegara ciemniowego Meratronik K19s? Zastanwiam się, czy reperować czy wsadzić do środka Atmela.

Reply to
Filip Ozimek

Oczywiście. Technika cyfrowa jest niestety gówno warta.

Reply to
Filip Ozimek

jak komus zalezy na jakosci a nie tylko aby bylo cos widac - to sie bawi.

Reply to
Michal Baszynski .

Filip Ozimek napisał(a):

Schematu nie mam ( to chyba na zwykłych ttl'ach było zrobione ? ), ale jakbyś chciał coś dłubać na atmelu, to mam gotowca jako przykład:

"Miłosz K."

Nie, w zasadzie jakiś duży kondensator i rezystory połączene przełącznikami czasu.

Już jeden zrobiłem z displejem LED itp. ale K19s ma całkiem fajną obudowę i możnaby zaadoptować wybieraki czasu.

Reply to
Filip Ozimek

A czy w ogole jest sens to naprawiac/poprawiac ?

Bo tak mi sie wydaje ze nowa jakosc wprowadzilby dopiero pomiar swiatla - a to troche klopotliwe do zrobienia, na rynku jest chyba sporo uzywanych "procesorow ciemniowych" ..

Ale żaden procesor z pomiarem nie zastąpi próbek na różnych gradacjach papieru. Do tego dochodzą różne efekty, których nie da się uwzględnić w automacie.

Reply to
Filip Ozimek