Kurs

Kapitan Hak napisał(a):

czyzby chodzilo o to ? :>

pozdrawiam

Reply to
przem

przem napisał(a):

"Nie jest już połączony bezpośrednio z zerem tylko do urządzenia zwanego porażeniówka. Ma ona za zadanie wykrywanie wszelkich zmian w tym kablu.".

Hmmm .... może jednak to zły pomysł poecać elektrodę.

Reply to
Sebastian Biały

Polecam

:}

A później rozejrzyj się za serią artykułów "Ośla łączka", bodajże z "Elektroniki dla Wszystkich". Kiedyś znalazłem całe archiwum na jakiejś stronie (może elektroda.pl). Jest tam wytłumaczone wszystko od podstaw. Może dla kogoś bez jakiejkolwiek wiedzy będzie OK, ale mnie strasznie zniechęciło, bo odnosiłem wrażenie jakby było pisane jak dla totalnego debila.

Reply to
Arczi

Kapitan Hak napisał(a):

Jak zapoznasz się z netykietą, zaczniesz się do niej stosować i poustawiasz sobie Ałtluka to damy ;-)

Reply to
badworm