Zdalny pomiar czestotliwosci generatora w garnku.

Koniecznie opisz rezultat testów.

Reply to
Marek

Wiedzialem ale nie pomyslalem. A to wazne, bo zapewne mierzylbym roznice czestotliwosci lub sume. A wlasciwie to nawet sama posrednia. Dzieki za przestroge. J.F. zapodal mi wzmacniacz antenowy od TV na niskie kanaly. On chyba tego wynalazku heterodyny nie ma i jesli bezposrednio na kawalku drutu sygnal z garnka odbierany np od strony jego dna bedzie za slaby to podlacze licznik przez ten wzmacniacz.

Dzieks. Tornad

Reply to
Tornad

W dniu 2015-01-14 o 00:48, Tornad pisze:

ja zasłyszałem na kanale 19 CB:

- cześć Zenek, gdzie tak pędzisz?

- pędziłem w piwnicy, ale w całym domu śmierdziało to teraz na strychu pędzę. Z tego wynika że lepiej pędzić po pół litra do GS-u. :)

Reply to
dddddddd

użytkownik bartekltg napisał:

Co bylo pierwsze, otwor w glowicy w.cz czy w garnku?

To polaczenie przechodzace przez otwor w glowicy mialo chyba nawet z 1nF.

Reply to
leming.show

W dniu wtorek, 13 stycznia 2015 23:32:16 UTC+1 użytkownik bartekltg napisał:

Aj. Jakoś zamazało mi się to "M".

Cześć z dalszych pomysłów okazuje się trudniejsza (optyczna czy zmierzenie czestotliwości czymś mały elektronicznym w srodku i tylko wysłąnie cyforwo wyniku). Za to cytowany pomysł łatwiejszy. Nic nie modulujesz, żadnego nadajnika.

Wsadź antenę, nawet za małą, zobacz, co odbierasz (ktoś już to proponował). Odbiornik też typu Kawał Drutu Za Oknem, bo nie chcesz przecież odbierać na konkretnej częśtotliwośći, ale wiedzieć, na jakiej nadaje.

Tylko siać zakłócenia wszędzie będziesz, skoro to np piła.

pzdr bartekltg

Reply to
bartekltg

W dniu 14.01.2015 o 15:56, snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

Bo to nie przepust, tylko kondensator przepustowy jest. Zwykły szklany przepust będzie miał pojedyncze pF najwyżej.

Reply to
Cezary Grądys

W dniu 14.01.2015 o 07:18, Tornad pisze:

Przy tej mocy chcesz wzmacniacz? Chyba, że na konkretny kanał. Inaczej wzmocni wszelkie zakłócenia. Jeśli ta częstotliwość będzie się niewiele zmieniała, to radził bym ograniczyć pasmo, jakiś prosty obwód rezonansowy dać. No i właśnie pytanie, czy ta częstotliwość ma się zmieniać? Czy tylko to kontrola działania? Bo może wystarczy zrobić stabilny generator i nie mierzyć!

Reply to
Cezary Grądys

Tyz piyknie. Nie slyszalem tego Za to przypomnialo mi sie jak goral ciagnal za soba lancuch. Drugi pyta, Baco co wy ten lancuch tak za soba ciagniecie? - A co, mom go pchac?

Zeszlismy z tematu a to nieetyczne; to jest przecie elektronika a nie jakis choomor.

A czy wiesz jak Gorale laduja swoje komorki?

Ja nie wiem ale moze cos wymyslimy. Np wkladaja kotu wtyczke pod ogon i glaskaja go pod wlos?

Pzdr Tornad

Reply to
Tornad