Zdalnie sterowany winamp??;)

YO!! Ma ktoś pod ręką schemacik do zdalnego sterowania winampem "po kablu"(długim)?? Komputer ma portów dosyć dużo wię z tym nie ma problemu tylko ktoory wybrać?? Szukałem i nie znalazłem

Reply to
Kapitan_hak

EM napisał(a):

A masz może jakiś schemat żeby oszukać go że jest pilot a tak na prawde jest konsolka??

Reply to
Kapitan_hak

Krzysiek. napisał(a):

kabel 10m do pokoju z komputera mam 5m z przeszkodami(np. Ściany ze stelarzami z aluminium i bezprzewodowo odpada) ale będe czasem to wyrzucał na dwór więc dlatego kabel 10m

Reply to
Kapitan_hak

William napisał(a):

Ale wysyłać dane i odbierać z usb to jush nie tak łatwo w VB(według mnie) jeśli mashto daj linki moshe sproobooje.

Reply to
Kapitan_hak

William napisał(a):

<cut>