Zasilacz UPS...

Mam następujące dziwne zachowanie się UPS'a: normalnie, gdy jest napięcie sieci jak również, gdy następuje jego zanik, zasilacz awaryjny pracuje poprawnie. Problem pojawia się wówczas gdy napięce sieci powraca, wówczas UPS wyłącza się i na wyjściu nie daje napięcia (wyłącza mi się komputer, w momencie gdy pojawia się napięcie w gniazdkach). Jest to UPS firmy APC Back-UPS 600. Akumulator jest nowy (niecały rok). Ma ktoś jakiś pomysł gdzie szukać takiego dziwnego zachowania? UPS rozebrałem i dokładnie obejrzałem - "na oko" wszystko jest w porządku.

Pzdr. Krzysztof.

Reply to
Krzysztof