zasilacz do kamerki internetowej

Robert Polkowski

Witaj,

W Twoim liście datowanym 30 maja 2004 (11:45:12) można przeczytać:

B> mnie chodzi o to żebym mógł doładowywać baterię która jest w aparacie , to B> chyba jakia¶ litowa bo w terenie niemam możliwo¶ci podł±czenia się do kompa.

Kup sobie pojemnik na kilka (ile potrzebujesz) baterii R20. Umieść to wszystko w jakiejś małej torbie a od tego kabelek i do aparatu do gniazda zasilacza sieciowego. I będziesz mógł używać kilkanaście razy dłużej niż te oryginalne. Bateria alkaliczna R20 ma nieporównywalnie większą pojemność i prąd z niej czerpany jest bardziej zbliżony do tzw prądu dziesięciogodzinnego. A to ma istotny wpływ na żywotność baterii.

Reply to
rc72