zasilacz atx martwy

Dzien Dobry. bardzo prosze o pomoc: komputer mi nie dziala, bo zwarlem przez przypadek zasilanie na koncowce. nie wiem czu 12 czy 5 , w zwiazku z tym: poszukuje schematu zasilacza ATX Enlight HPC-250-102 rev:c podlaczajac go pod inna plyte glowna tez nie startuje. albo poradzcie prosze co mam robic ? pls help pozdrawiam

Reply to
themroc

A bezpiecznik w zasilaczu sprawdziłeś?

TP.

Reply to
Tomasz Piasecki

A znasz się coś niecoś na elektronice ? Jeśli nie po to szukaj ludzi którzy naprawiają takie zasilacze ! Koszt naprawy nie powinien byc wiekszy niz 15 zeta !

Reply to
Piotr Chmiel