zasilacz AT/ATX i ciagniecie pradu z jednej lini

Witam Potrzebuję DC 12V i około 1-2A, tanio :) Zasilanie starego laptopa. Czy można w tym celu użyć standardowego zasilacza AT/ATX czy są jakieś przeciwskazania? Obiło mi się o uszy, że niektóre zasilacze "nie lubią" obciążenia tylko jednej linii, prawda to?

Reply to
mati-006

Dnia Thu, 05 Oct 2006 22:18:32 +0200, mati-006 tak nawijal:

Starsze AT bywaja, ze znosza OK. Zalezy jak stabilizacja jest tam zrobiona. Ja mam taka zasilke, co nic jej nie zrobilem tylko podlaczylem do halogenow 12V i bangla. Musisz sprawdzic organoleptycznie. A jak nie, to zostaje grzebnac uklad stabilizacji. Pokop w archiwum, temat przewija sie co pewien czas.

Reply to
Franciszek Sosnowski