Zamiana MCY74052N na CD4052

Witam! Mam wymienić stary MCY74052N na nowy CD4052. Mają jednak inną ilość nóżek. Chyba, że w sklepie elektronicznym popełniono pomyłkę. Jak się z tym uporać. Stary MCY74052N ma 7 par nóżek a nowy ma osiem par. Rozumiem, że mam pominąć jedną parę. Którą? Pozdrawiam - JanuszWo

Reply to
JanuszWo
Greg(G.Kasprowicz

Jestes pewien ze sie nie walnales? w oznaczeniu ukladu? - nie wydaje mi sie by CEMI zmienilo obudowe...

Reply to
PAndy
Reply to
Greg(G.Kasprowicz

Dziękuję za pomoc! W sklepie pomylili się. Nie były czytelne oznaczenia... Tylko 2 litery... To porządny sklep i takie rzeczy tam się nie dzieją... Wymienili mi. Dzięki za podpowiedzi

Reply to
JanuszWo