zakłucacz na 207.320 Mhz

SP9LWH napisał(a):

Wyluzuj! ;) I popatrz szerzej - Chłopak trochę się pobawi, ale nie zrobi przecież nikomu wilekiej krzywdy - a co: ma chodzić z pałą i wąchać klej? A tak może przynajmniej zarazi się elektroniką albo zarazi kolegów, będą mieć jakieś zainteresowania, cel w życiu. Ale Ty wolisz go zniechęcić - ok, to zgodne z prawem.

Mirek.

Reply to
Mirek

Użytkownik "Mirek" <i snipped-for-privacy@zaspamowany.adres napisał w wiadomości news:dpm7ok$9p2$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Takie podejście do otaczającego świata mnie razi. Pobawić się elektroniką może bez zamierzonego szkodzenia czemukolwiek i komukolwiek.

Jaka to szkodliwość, gdy "pożyczę" (bez wiedzy właściciela) cudzy długopis ? Potem rower, portfel, samochód... Jaka to szkodliwość, gdy "klepnę" (celując w mordę) kolegę, nauczyciela, przechodnia...? Jaka to szkodliwość, gdy noszę w kieszeni "scyzoryk" .... i sprawdzę jak głęboko zmieści się w brzuchu jakieś "dupka" ?

Dużo się mówi o wychowaniu dzieci, beznadziejnych nauczycielach i jeszcze bardziej beznadziejnych rodzicach zajętych sobą, a nie bezstresowymi dziećmi.

Jeśli mu się nie podoba nauczyciel, jego gadka, niech to wyartykułuje, publicznie, przez uczniowskich reprezentantów itp. Przypuszczam, że jak zamiast przemówienia słychać będzie świsty, charczenie, mówca zmieni mikrofon na przewodowy. Koledzy chętnie pochwalą się rodzicom, że "Jasiu" zakłócał swoim nadajnikiem i prędzej czy później taka informacja dotrze do nauczycieli. Czy chodzi o to, by zaistnieć ?

Reply to
SP9LWH

SP9LWH napisał(a):

Ale on nikomu nie będzie szkodził!! Nie przesadzasz trochę? Po pierwsze jeszcze nie zbudował tego zakłócacza - jak zbuduje będzie wielki sukces. Po drugie czy Ty byłeś ostatnio w szkole? masz dzieci? Dziecko musi sie wyszumieć, musi uczyć sie na WłASNYCH błedach.

Naprawdę uważasz, że dzisiejsi dzieci-zabójcy zaczynali od zbudowania zakłócacza na szkolny apel ???

...którzy umieją "zachęcić" do nauki ;)

Artykułują! wierz mi, cały czas - ty ch...! sp...laj! itp.

Jasne. A co - lepiej się przepelętać po cichu na miernych przez lata szkoły?

Mirek.

Reply to
Mirek

Użytkownik "Mirek" <i snipped-for-privacy@zaspamowany.adres napisał w wiadomości news:dpmcmp$q3p$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Może i przesadzam. Skoro nikt wcześniej nie napisał, że to niemądry pomysł, to ja to zrobiłem. Może to przeczyta i się zastanowi, czy per saldo jest to opłacalne.

Dostał ogólne wytyczne. Ma szansę się sprawdzić. Życzę mu powodzenia i świadomości konsekwencji.

Wiem o tym. Jak ja chodziłem do szkoły, dostawaliśmy od niektórych nauczycieli "trzcinką" po łapach i nie uważam, ze to było niesłusznie. Mam dzieci. Chodzą do szkół i mają różnorakie pomysły, których część mi się nie podoba. Daleki jestem od potępiania wszystkich nauczycieli. Ja miałem wielu pozytywnych nauczycieli. Nauczycieli moich dzieci też postrzegam pozytywnie. A skurwiele zdarzają się wszędzie.

Dałem to tylko jako przykład rozwoju potencjalnie akceptowalnych zachowań, tzw. niskiej szkodliwości społecznej. Oczekiwałem co najwyżej wskazania granicy akceptacji.

Tu "ping-pong" można przerzucać. W ostatnich godzinach było dużo gadki o szkole w związku ze skróceniem roku szkolnego. W różnych pogawędkach wylano wzajemne żale.

Różnie można zaistnieć. Można nauczyciela, rodzica wyrzucić przez okno. Może to w niektórych kręgach będzie bohaterstwem. Jak tatuś syna walnie, to tatuś pójdzie do pierdla. Jak niezadowolony gnojek tatusia uderzy , będzie OK.

Reply to
SP9LWH

SP9LWH napisał(a):

nie przesadzaj. w podstawówce zlutowałem hartleya na P401 i w ramach zemsty za przegonienie z podwórkowego boiska (bo hałasujemy) uświadamiałem sąsiadowi, że mecze podwórkowe są tak samo ważne jak mecze reporezentacji. Co prawda miałem szczęście, bo wtedy nikt nie przypuszczał, że można zagłuszać coś innego niż "wolną europę" ;-) ale święty, to chyba nikt nie był. Dzisiaj bym się poważnie zastanowił - więc nie popieram pytającego i nie doradzam, ale też nie wpadam w moralizatorskie tony :-)

Pozdrawiam MAc mrn

Reply to
MAc

faktycznie, zastosowałeś nieco za mocny przykład. Nie wiem w jakim wieku jest autor postu, ale jak pamiętam z czasów podstawówki, to właśnie chęć zrobienia czegoś piorunującego i efektownego rozbudzała w chłopakach zainteresowanie chemią czy fizyką.

Reply to
krychu (musk

Czytam te posty i dziwuje sie niepomiernie. Pomysl Mlodego Czlowieka jest o tyle ciekawy, co typowy dla jego wieku i niestety, jego dalekie echa sa odczuwalne i w naszym, Polakow zyciu doroslym. Moznaby sie przezbywac co chce w ten sposob udowodnic czy przekazac, domyslam sie, ze w szkole idzie mu nie najlepiej i chce sie swoiscie zemscic. Dowodem na to jest fakt, ze robi duzo bledow, w tym ortograficznych a i z nauk scislych zapewne "prymasem" czy orlem nie jest, jako ze nie wie, ze MHz pisze sie H duza litera jako, ze Ludwig Hertz to byl skora i kosc ale gosc i na jego czesc i chwale umowiono sie, ze jednostka czestotliwosci bedzie Hz a nie hz. Ja ze swych mlodych lat pamietam, ze gdy do wsi, w ktorej biednie zylem, wprowadzono komunikacje autobusowa, to na drugi dzien wiekszosc siedzen w tym fergusonie chyba, byla normalnie pocieta... Potem wkopano slupy, a na nich zainstalowano smieszne abazury z zarowkami 500 W oswietlajace cztery ulice na krzyz, kazda w pole. Chlopcy urzadzili sobie zawody, ktory ich wiecej z procy rozwali... Ja siedze tu w Usa, juz pare ladnych lat bedzie i nadal sie dziwuje niepomiernie, ze w nas jest cos bardzo "oryginalnego" w porownaniu a innymi nacjami. Niektorzy nazywaja to syndromem przywodcy w stadzie. Przyklad; najlepsza kolezanka zony dostala tu niezla prace w nowootwartej fabryce, w ktorej zarabiala kilkanascie dolarow na godzine. Naturalnym odruchem byla prosba zony, to zalatw mi tez taka prace w tej fabryce. Niestety, kolezanka nie tylko nie "zalalatwila" tej pracy, ale jej podjecia przez zone skutecznie uniemozliwila! Fakt, ze w tym czasie przyjmowali kazdego, "Meksykow", "Czarnych", "Zoltkow" i innych nacji jej nie przeszkadzal, kolezanka zadbala tylko o to, aby zona tam roboty nie dostala... No bo moze z racji nieco wyzszego wyksztalcenia, dostalaby o dolara wiecej, to tego kolezanka by juz nie przezyla. Typowe "polskie piekielko"; niech no ktory sie wychyli ponad przecietna, to go zaraz sciagna w dol. Tymczasem inne narodowosci sobie pomagaja, staraja sie isc z postepem, do przodu a nie do tylu, gdyz swiat w bardzo szybkim tempie sie bogaci, ulatwia sobie zycie a nie utrudnia jak u nas. Takie atawistyczne ciagoty nie wroza nic dobrego; historia kolem sie toczy, nie chcialbym aby moje dzieci, czy wnuki dozyly czasow, kiedy moja Ojczyzna znowu zniknie z mapy swiata na dlugie lata, a do tego takie postepowanie prowadzi. Moze przesadzam i NTG ale musialem to z siebie wyrzucic. Pozdrowienia dla wszystkich a szczegolnie dla tych, ktorzy doczytali do konca.

Reply to
tornad

Użytkownik "krychu (musk)" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:dpp48m$s9p$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Obstawiam, że jest gimnazjalistą To chwalebne, że chce zrobić coś ponadprzeciętną Cały mój wywód, przez wielu obsztorcowany, miał za cel uświadomić mu jedynie, że każda akcja przynosi reakcję. Ja nie wiem co to za szkoła, wiejska czy stołeczna. Ja spodziewam się , że to wzorowy uczeń i byłoby Jego rodzicom przykro, gdyby dał się złapać i wywalono by Go za to ze szkoły.

Kończę już, bo jak widzę nikt moich poglądów w tym wątku nie popiera.

Reply to
SP9LWH

mam koleś średnią ponad 4,5

moja mała pięta achillesowa (nie wiem czy to się tak pisze)

Brałem udział w konkursie fizycznym na etapie szkolnym i przeszedłem do etapu rejonowego, prócz tego mam 5 z Chemii, 5 z Matematyki, 6 z Fizyki oraz Biologia 4, Geografia 4

Wiem tylko, że "omsknął" mi się klawisz shift.

Wiem, że jednostka Hz pochodzi od pana Ludwiga Hertza, który jako pierwszy wysłał w przestrzen falę elektromagnetyczną. Która teraz właśnie teraz przemierza wszechświat.

Reply to
LuKaS V15
559023410-851401618-1136724033=:14110 Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=iso-8859-2 Content-Transfer-Encoding: QUOTED-PRINTABLE

@tornad

[Where the Sun Shines, There Hack They]
konca.

Ze zbioru:

jp _________________________________ On Sun, 8 Jan 2006, tornad wrote:

> [...]

Reply to
Jerzy Pastusiak

Dokladniej:

jp

Reply to
Jerzy Pastusiak
559023410-851401618-1136728333=:14775 Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2 Content-Transfer-Encoding: QUOTED-PRINTABLE

Dobry wieczor,

| Dzie=F1 dobry, | Ostatnio w nap=B3ywie dobrego humorku wpad=B3em na pomys=B3, =BFe z=B3o= =BF=EA urz=B1dzenie=20 | nadaj=B1ce ?fal=EA prostok=B1tn=B1? kt=F3ra b=EAdzie zak=B3uca=E6 sygna= =B3 na cz=EAstotliwo=B6ci=20 | 207.320 MHz.=20

Bezwzglednie odradzam. Znalem jednego, co podlaczal=20 brzeczyk do anteny Carolina Windom, oraz roznych anten Yagi.=20 (Poniewaz bylo to dawno, to nie siedzial) Jest to godne kategorycznego potepienia.=20 Tacy zwykle bardzo zle koncza.

Czysta przestrzen elektromagnetyczna, jest naszym wspolnym dobrem.

Lepiej, poucz sie o transformatorze Tesli i obwodach=20 rezonansowych, oraz wkuj rownania James Clerka Maxwella.

Zyczliwy (jak zwykle i zasmucony), J.P. ps od fali prostokatnej, lepsze sa (pseudo)impulsy Delta Dirac'a

Reply to
Jerzy Pastusiak

Sasiad, w pizamie, z piana na ustach, przebiegl podworko i chcial *zavr* zamordowac.

Sluchal Matysiakow.

jp

  • rot13
Reply to
Jerzy Pastusiak

Nie wiem co jego, ale jak ja zaczynałem zabawy z elektroniką to:

  1. Koledzy nie wiedzieli bo robiłem to dla siebie.
  2. Nauczyciele czego? Polskiego? Matematyki? W podstawówce żadnego to nie interesowało bo to nie program nauczania.
  3. Mama się nie zna na tym, ojciec pomagał mi w budowie układu.

Ale lepiej żeby chłopak się niczym nie interesował tylko tradycyjnie z kolegami skoczył na piwo.

No i po tym to go napewno nie znajdziemy. To cała Polska może być.

Reply to
Slawomir Sidor

Użytkownik "Slawomir Sidor" snipped-for-privacy@graficomp.com.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@4ax.com...

Potrafisz "obrócić kota ogonem".:-(

Ja Go nie szukam. Nikt "zainteresowany" nie znajdzie skąd "Łukaszewski" pisze ? :-(

Jako "dobry wujek" zapytałbyś Go o adres i wysłał mu na kilka dni swój nadajnik. Pozakłocałby i Ci odesłał.

Reply to
SP9LWH

E no skoro taki z Ciebie orzel, to zmienia postac rzeczy. Ale chyba sie mylisz co do Hertza, z tego co pamietam to nie on wyslal pierwsza wiadomosc ale kto, nie pamietam. Pamietam tylko, ze pierwszym tekstem czy wiadomoscia wystukana alfabetem Morsa w eter bylo Ludwig Hertz. A wracajac do tematu to nadal odradzam Ci stosowania prymitywnego zaklocacza mikrofonu bezprzewodowego. Ja, jesli juz poczulbym taka nieodparta wole, to zrobilbym to budujac urzadzenie bardziej zaawansowane. np echonadajnik. Wyobraz sobie, ze mowca mowi: mlodziez powinna zachowywac sie jak nalezy a mlodziez co? A Ty w tym momencie naciskasz guzik i z glosnika slychac "lezy, lezy lezy. Albo powie: kadra nauczycielska kocha was szalenie a Ty: lenie, lenie, lenie. Mysle, ze to byloby ciekawsze. Powodzenia

Reply to
tornad

Może to właśnie jest jedyne lekarstwo na wspomniane przez Ciebie, charakterystyczne dla Polaków, patologie. Jeśli miało by to być na zasadzie trzeciego rozbioru to ja wprost przeciwnie - bardzo chętnie! Akurat mój region chyba tylko zyskał na tym, że znalazł się pod rządami C.K. A prawda jest taka, że jakby nie zaborcy, to by pewnie dalej część polskiego społeczeństwa przymierała głodem na przednówku.

Reply to
krychu (musk

Czasem się udaje :) Generalnie chodziło mi o to, że od czegoś musi zacząć. Jeszcze pół roku temu byłoby to legalne, co za łoś usunął minimalny limit mocy to nie wiem, ale w ramach walki ze społeczeństwem nie takie numery się robi.

Ktoś z TPSA tak, jak mu się akurat będzie chciało.

Do zakłócania to są schematy na elektrodzie. A swojego na 200 MHz nie wyślę bo ksiądz obok miałby zbyt dobrze.

Reply to
Slawomir Sidor

lubię Cię gościu

Reply to
LuKaS V15

Użytkownik "LuKaS V15" <luk_01 snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news:dpul2d$1ka$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Pójdź w nasze ślady z przeszłości (moje, Sławka, Artura VSS i innych HAMów) to dowiesz się za jakiś czas jak to zrobić dobrze i jak nie dać się głupio złapać. Ongiś do 800MHz i do 20mW mogłeś nadawać bez zezwolenia. Teraz to jest karalne. Jak miałbyś wyjątkowego pecha poniósłbyś duże, zbędne straty, przed którymi chcę cię uchronić.

Reply to
SP9LWH