Zadanie (szescian z opornikow)

W wiadomości <c1rbrq$156$ snipped-for-privacy@news.onet.pl> SP9LWH pisze:

2 ________ B /| / | 5/-------/3 | | |____|___|1 | /4 | / |_______|/ A 6 1,2,3 - pierwsza porcja ekwipotencjalna 4,5,6 - porcja druga

pozdrawiam,

Reply to
Pawel Dunczewski

W wiadomości <c1rbrq$156$ snipped-for-privacy@news.onet.pl> SP9LWH pisze:

2 ________ B /| / | 5/-------/3 | | |____|___|1 | /4 | / |_______|/ A 6 1,2,3 - pierwsza porcja ekwipotencjalna 4,5,6 - porcja druga

dowód ekwipotencjalności `na chłopski rozum': obrócić sześcian dookoła osi A-B tak, by 1 przeszło na 2, 2->3, 3->1, 4->5, 5->6, 6->4. otrzymany układ poza numeracją wierzchołków jest identyczny, więc i potencjał w punktach ze zbiorów {1,2,3} oraz {4,5,6} pozostaje niezmieniony.

pozdrawiam,

Reply to
Pawel Dunczewski

W wiadomości snipped-for-privacy@news.altec.pl> Marek pisze:

The page cannot be found The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.

:-(

Reply to
Pawel Dunczewski

W wiadomości <c1sjv3$c6n$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl> Marian pisze:

to sobie zlutuj. stawiam dolary przeciw orzechom, że wyjdzie 5/6 R.

Reply to
Pawel Dunczewski

No jak nie jak tak ? chyba nawet zamiana gwiazda-trojkat by dala rade..

W wiadomości <c1suba$pao$ snipped-for-privacy@news.onet.pl> SP9LWH pisze:

a ja zlutowałem (po 1k wprawdzie), i się okazało, że bateria w mierniku mi wysiadła!! grr ;-)

Reply to
Pawel Dunczewski

A ja zlutowalem z 1 Ohm.. Ale w symulatorze.. Wyszlo 0.833333333.. Ohm czyli 5/6 :))

Reply to
fred cassidy

W wiadomości snipped-for-privacy@stopka.kurcze fred cassidy pisze:

w realu z 1k wychodzi 0.828 k ;-D