Wzmacniacz Technics A700 MK2 - upalone wyjście ???

Witam

Dawno, dawno temu pisałem o pewnych nieciekawych efektach współpracy mojego zestawu audio z karta muzyczną w kompie. Szczegóły:

Opisane w powyższym poście efekty zmaterializowały się w postaci upalenia wyjść na decka ze wzmacniacza. Korzystałem z jednego z tych wyjśc aby nagrywać dźwięk z radia. Poza tym, że nie ma sygnału na wyjściu obu decków wzmacniacz pracuje jak najbardziej poprawnie.

Pytanie do speców od napraw tego rodzaju sprzętu: Czy dobrze podejrzewam, że to upaliło sie coś na wyjściu z powodu nieodpowiedniego obciążenia wejścia/wyjścia we wzmacniaczu/karcie? Ile mniej więcej może kosztowac naprawa?

pzdr recorder

Reply to
rootmp310

raczej przez przepiecie, poszukaj upalonych rezystorow i kondesatorow

Reply to
DJ MuNiO