trzeszczący Technics

Witam

Jestem szczęśliwym posiadaczem wzmacniacza Technics SU-V60 od pewnego czasu przy słuchaniu powyżej 3 na potencjometrze lewy kanał trzeszczy jak mięty papier, do 3 jest ok. Zmieniałem głośniki 3 razy go dawałem do naprawy, sprowadzali jakiś tranzystor przez miesiąc i dalej to samo. Czytałem w czasopiśmie że to jest usterka wzmacniacza, jeżeli ktoś wie o co chodzi to proszę o radę ewntualnie namiar na dobry serwis w Krakowie bo bardzo lubie ten wzmacniacz a tak sie słuchać nie da. Dzięki Paweł