wzm. oper. zasilany =/- 5V

Albert Bartoszko

Dnia Tue, 13 Apr 2004 09:37:37 +0200, Roman snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał:

Wyjście jest obciążone rezystorem 1Mom i wejściem ICL'a. To jest tak proste, że aż głupio mieć z tym kłopoty ;-)

Reply to
Jacek Kluczniok

Dnia Wed, 14 Apr 2004 22:00:17 +0200, SP9LWH snipped-for-privacy@autorom.pl napisał:

Tak

Zasilacz ten sam. A jeśli chodzi o wejścia, to są one bardzo uniwersalne, więc IN_LO próbowałem dołączać i do masy układowej i do COMM. Nic to nie dawało. Ostatecznie mierzyłem nap. na odłączonym od reszty układu wyjściu wzm oper. woltomierzem wychyłowym względem masy. Otrzymałem te same wyniki. Przyjdzie mi chyba przerobić zasilacz i zwiększyć mapięcie zasilania.

Reply to
Jacek Kluczniok