wytrząsarka do pcb oraz myjka

witam. wkoncu zdecydowałem się na zakup wytrząsarki do płytek pcb. jednak kiedy zacząłem szukać w sieci nie udało mi się jak narazie znależć specjalizowanego urządzenia. wszędzie wyskakują tylko urządzenia do mieszania probówek. Nie udało mi się znalezc urzadzenia dedykowanego do wytrząsania PCB a wiem ze są bo widziałem kiedyś na targach. Czy któryś z grupowiczów spotkał się z takimi urządzeniami?

drugie pytanie dotyczy myjek ultradzwiekowych. gdzie mozna kupic profesjonalne myjki ultradzwiekowe. na razie znalazlem tylko w renexie.

pozdrawiam slawek

Reply to
orion512

Jak lutuje to porzadnie :-)

czyzby naprawde nikt nie testował swoich wyrobów pod katem niedoróbek mechanicznych (niedolutow) na wytrząsarce?

Reply to
orion512

orion512 snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał(a):

Oblecialem cały zakład i mamy komory klimatyczne, wibracyjne, do szoków temperaturowych, nawet do testowania piaskiem i kurzem, ale tej wstrząsarki to jeszcze nie mamy. Napisz cos więcej to wszyscy skorzystaja.

Reply to
g.d.
[g.d.] napisal(a):

Jak pracowalem kiedys na etacie, w takiej jednej firmie wojskowej, to byla tam wytrzasarka. No i urzadzenia przechodzily na niej badania. Ale nie wszystkie, oczywiscie.

Reply to
Marcin E. Hamerla