Wyświetlacz ciekłokrystaliczny - problem

Witam. Mam mały problem z aparatem cyfrowym, może znajdzie się ktoś mądry i pomoże. Wpadłem dzisiaj na porąbany pomysł wyczyszczenia ekranu ciekłokrystalicznego w aparacie Minolta płynem do czyszczenia optyki i niestety dostało mi się to to pod szybkę. Działa, ale obraz do kitu. Aparat deczko rozebrałem, ale pod szybke wyświetlacza nie mogę się dostać. Co robić - musze kupić nowy wyświetlacz? Jeżeli tak to gdzie (wymienię sam, ma on dwie taśmy z kośćmi, więc żadna trudność). Ile może kosztować? Oznaczenia wyświetlacza przekątna 1,8" LS018A8GB01 49040214V. Bardzo proszę o pomoc Artur

Reply to
Artur P.

Artur P. pisze:

Raczej takiego niekupisz :( Proponuję iść do speca od ożywiania komórek które wpadły do wody, chyba że masz jakiś środek do mycia elektroniki i wanne ultradźwiękową (chodź ta niewiem czy jest konieczna).

Reply to
Maksymilian Dutka