wtyk który jest przezroczysty dla sygnału audio

Chyba powymieniam wszystkie wtyczki w glosnikach

chialbym spotkac kogos kto to kupi ...

Reply to
Rockk

ma duzo kasy i jest glupi... po co takich spotykac? Zamiast pomoc dzieciom czy zwierzatkom bezpanskim to wywala kase w bloto. Ja rozumiem ze chinski bananek a jakis niemiecki moze sie roznic, na pewno mechanicznie bedzie lepszy ale cos przezroczystego dla sygnalu... jakis nadprzewodnik? A butle azotu cieklego dodaja do chlodzenia?

To po prostu zarabianie na frajerach i tyle :)

Reply to
Papkin

tu masz dwóch:

aż korci, aby zapytać kupujących o wrażenia z użytkowania

Reply to
Darek

Użytkownik "Rockk" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:g4eb7c$ib7$ snipped-for-privacy@node2.news.atman.pl...

Witam Tak na pierwszy rzut oka wydaje mi sie, ze skladaly to male hinskie raczki.

Pozdrawiam Maciej

Reply to
Maciej

Użytkownik Darek napisał:

Hehe... ktoś na grupie krótkofalarskiej poszukiwał płaskiego kabla antenowego ;-)))))

BTW polecam stronkę

!!! picie kawy, piwa lub innego napoju podczas oglądania/czytania tej strony grozi zabryzganiem monitora i klawiatury !!! ;-)

Pozdrawiam Grzegorz

Reply to
Grzegorz Kurczyk

Grzegorz Kurczyk schrieb:

Nie rozumiem co w tym śmiesznego? Naprawdę jest trudno znaleźć. Kiedyś robił je Erikson, ale teraz robi tylko komórki. Radioamatorzy robią takie kable sami. Na ogół 600 omów. Ja mam jeszcze mały zapas (coś koło

100m) 300 omowego.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Grzegorz Kurczyk pisze:

nic śmiesznego. do głupiej g5rv jest potrzebny - nie mówiąc już o poważniejszych zastosowaniach. A brak kabla płaskiego o przyzwoitej wytrzymałości na uv jest problemem realnym. Ja drabinek ROBIĆ nie lubię a amerykańskie są niestety drogie....

MAc mrn

Reply to
MAc

Użytkownik Waldemar Krzok napisał:

Przepraszam jeśli kogoś uraziłem. Nie miałem tego na celu. Rozbawił mnie opis tego kabla, którego wygląd natychmiast skojarzył mi się z płaskim kablem antenowym, a w sumie tak nieszczęśliwie wyszło, że zostało to odebrane jako nabijanie się z Kolegów Krótkofalowców. Naprawdę nie miałem nic takiego na myśli.

P.S. Ciekawe czy ten kabel by się nie nadał jako linia symetryczna ? 300 om to pewnie nie będzie, ale jakąś impedancję charakterystyczną to pewnie ma.

Pozdrawiam i jeszcze raz przepraszam wszystkich, których niechcąco uraziłem.

Grzegorz

Reply to
Grzegorz Kurczyk

Grzegorz Kurczyk pisze:

My nie z tych co się obrażają.

73 MAc
Reply to
MAc

Użytkownik "MAc" <mac snipped-for-privacy@tosiewytnie.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:g4fsnk$ndv$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

mówi się z tychów, tyskie-nasze najlepsze :-)

Reply to
lwh

Grzegorz Kurczyk schrieb:

niezamaco. Tak, jak to ująłeś, to jakby krótkofalowcy nie potrzebowali kabli symetrycznych. Ten konkretny jest do niczego, bo nawet do dupy się nie nadaje. Zwykły antenowy płaski 240 omowy czy 300 omowy jest lepszy, choć też nie całkiem ok.

Waldek, aka DL7ANQ & SO6ANQ

Reply to
Waldemar Krzok

Maciej napisawszy:

Nie, no przecież australijski patent! "Zgonie z filozofią Eichmanna, wtyk który jest przezroczysty dla sygnału audio.

Objawia się to niezwykłą poprawą brzmienia całego systemu Audio! "

Nie wiem czy po zgonie filozofii czy po Eichmanna, ale jak coś jest przezroczyste, to jak poprawia?

Sam sobie odpowiem: niezwykle.

pozdwerajhads oi eh ekhekhekeecke....

sorry...... Teraz dopiero cene zobaczyłem. Idę grzebać w śmieciach, gdzieś miałem kilka metrów kabla. Nie powiem z jakiego stopu, ale jest on na tyle unikalny, że pogłębi basy, z sopranami też coś miłego zrobi, a dźwięk stanie się czysty jak kryształ z Krosna i piękny jak porcelana z Włocławka. Brzmienie każdego hi-fi przypominać będzie brzmienie harf niebieskich.

Dino wieczornie ubawiony

Reply to
Dino

Użytkownik "Dino" <din0@[spamerownielubie]gazeta.pl> napisał w wiadomości news:g4gqat$phk$ snipped-for-privacy@news.onet.pl... (ciap)

Sasiad kończy tokarke do drewna, bedziemy toczyć podstawki pod kable... (jak już kiedyś omawialiśmy na grupie sposób doboru drzewa i terminu ścięcia tegoż) podaj średnice Twojego kabla to zrobimy kompatybilne ;))

Włodek

Reply to
Włodzimierz Wojtiuk

Ten opis jest chyba jeszcze ambitniejszy :)

Padre

Ciekawe czy mozna oddac towar na podstawie "niezgodnosci towaru z opisem", jak bym np nie zauwazył drastycznej poprawy brzmienia ... albo sprawdzic czy faktycznie wykonane w całosci z czystego srebra...

Reply to
Rockk

On Wed, 02 Jul 2008 14:36:04 +0200, MAc napisał:

Bo my z Gliwic :-)

Reply to
Verox

Wed, 2 Jul 2008 00:32:14 +0200 "Rockk" snipped-for-privacy@wp.pl napisał:

Świetny artykuł znalazłem:

(odstawić picie i jedzenie przed czytaniem, za zalane monitory, klawiatury nie odpowiadam)

Kilka cytatów na zachętę: " Niezależnie od innych możliwych wyjaśnień, wydawało mi się logiczne, że w kierunku, w którym w trakcie formowania drutu (odlewania, z ewentualnym wpływem walcowania czy przeciągania) ułożyły się kryształy jego struktury, przepływ elektronów jest następnie łatwiejszy. [...] Odpowiednio więc: kierunek lepszego i gorszego brzmienia. (Dalej: "KLB" i "KGB".) "

" Otwórzmy przykładowo wzmacniacz [...] Czy też płytka drukowana: mimo KLB wspólnego dla całej powierzchni przewodzącej, pozostałe po wytrawieniu ścieżki przewodzą przecież prąd w różnych kierunkach - część więc z nich w KGB. [...] Owszem, pewne elementy są symetryczne, i można by np. wlutować w lepiej brzmiącą stronę opornik[...] "

" Inna rzecz, że dotyczy to wszelkich domowych urządzeń elektrycznych. Trudno byś, Czytelniku, porównał dźwięk pralek, kup jednak - przykładowo - kilka identycznych żarówek. I wkręcaj je po kolei w tę samą oprawkę, nawet nie zapalone - kontaktujące się więc z siecią, w większości domowych instalacji, tylko od strony zera! Ważne, by słuchać każdorazowo tego samego. [...] Tak samo i ja preferuję spośród żarówek, generalnie rzecz biorąc,

60-watowe, brzmiące nanjnaturalniej. "setki" dają więcej fundamentu i masy, ale zaciemniają kontur, "czterdziestki" brzmią blado i cienko, "siedemdziesięcio-piątki" - ni pies, ni wydra - nieprzekonywujaco.) "

:-D

Reply to
__Maciek