Zamienniki do Tonsila?

Pisałem dzisiaj o regeneracji głośników tutaj i na pl.rec.audio. No cóż... Otrzymuję dwie zupełnie odmienne odpowiedzi - jedni piszą, że warto się w to bawić, inni natomiast sugerują, że nie warto - bo nie uda mi się wycentrować cewki tak, żeby nie tarła o magnes... Jaka jest prawda?

Watro kupić nowy resor do GDN 16 czy lepiej dołożyć trochę i zamówić na allegro jakiś zamiennik? A jeśli to drugie wyjście, to jaki?

Tutaj jeden po regeneracji:
A tutaj jakiś Maxton, droższy, ponoć polski...

Atlantis

Atlantis napisał(a):

Prawda jest zawsze inna. Ja naprawiam i chociaż nie jestem mistrzem precyzji, to sobie chwalę. IMHO regenerowany tonsil gra zdecydowanie lepiej od nowego zamiennika STX. A poza tym dużo nie ryzykujesz :-)

MAc

Reply to
MAc
Reply to