Wielkoobrotowe narzedzie co ciecia/wiercenia

Troche moze nie w temacie grupy ale jednak .. Potrzebuje narzedzie do precycyjnego ciecia wycinania elementow mechanizmow napedpych np. drukarek Do ciecia jet tworzywo ale tez trarda blacha (kazdy chyba wie jak to wyglada) Czy takie oto narzedzie

sie do tego A moze ktros pleci cos lepszego Najodpowiedniejszymwydaje sie miniaturowa szlifierka katowa o tarczy srednicy 3...5 cm

Reply to
dziubek

dziubek napisał(a):

Mogę tylko napisać, że jak szlifowałem oznaczenia ze scalaków i się troche zagapiłem to momentalnie przedremelowałem go prawie na wylot :)

Reply to
antek

dremel jest do tego idealny nawet przy 1/3 swojej mocy stary jaki kupilem uzywany na allegro jest poprostu perfekcyjny przy wierceniu wiertlem 0,5mm jak i 3mm myslalem ze tym 3mm go zajade i po zmianie na 0,5mm beda bicia ale jest dalej idealny

kupilem drugiego nowszego tego samego typu i okazal sie wielka pomylka przy wierceniu 0,5mm mial bicia jak cholera

tak ze jesli chodzi o precyzje to roznie bywa u Ciebie nie bedzie miec to miec znaczenia jak wsadzisz np. frez 2-3 mm

podrobek nie polecam - kicz badziew , placzu wiecej niz roboty nie warto nawet jak jest 150 dodatkow zreszta i tak sredniej jakosci

Reply to
nenik

Ja nabylem cos takiego :

Dokladnie w tej firmie, tylko ze nie przez allegro ale u nich na miejscu (nie jestem przedstawicielem handlowym tylko zadowolonym klientem, co by nie bylo)

W porownaniu do szlifierki marki topex, ktora mialem wczesniej to to jest cudo :). Zero bicia, duza moc i wystarczajacy zestaw gadzetow zeby zrobic prawie wszystko. Polecam i pozdrawiam

Reply to
KaMiKaZe