Co to??

Czy ktoś może wie co to jest??

P.S. Mam nadzieje ze neostrada nie tnie i uda sie wam zobaczyc te zdjecia :P

Beetle

Reply to
Karol 'Beetle' Zukowski
Marek Dzwonnik

Hej. Wielkie dzięki :) Wsumie z raz mi przeszło przez myśl, że może jest to kwarc. Tylko, żę gostek mi na nieliniówce wmawiał, że jak sie dotknie kwarcu w takim rezonatorze to on momentalnie peknie ;) Najwidoczniej w tych starych używali mocniejszych kwarców. Mam tego caly worek :P (wiem wiem skormnym trzeba byc :P ) i jedyne co mi przyszło do głowy żeby z tym zrobić to rozbrać jednego i na grupe wysłać :P

Pozdrawiam Karol 'Beetle' Żukowski

Reply to
Karol 'Beetle' Zukowski
Reply to