\

to ja jeszcze chce z DCFem i kupuje...

Reply to
Jan Niezbędnik

cezar pisze tak:

cena spoko ale za małe dni tygodnia

Reply to
PiteR

no tak, to by było super. Ale, za tą cenę chyba i tak sobie kupię do warsztatu :) Samemu robić taniej nie będzie...

Reply to
sundayman

W dniu 10.11.2015 o 23:50, PiteR pisze:

ja mam dla Was pomysł. kiedyś dawno dawno temu, znajomy przerobił zegarek (naręczny lcd, z melodyjką) na diody. (4 pola "z ósemką") Ja tego nie potrafię, ale gdybym potrafił, to przerobiłbym zegarek LCD na diody, ale zamiast 4 ósemek dałbym cyfry zrobione z pasków ledowych. wtedy wymiar ma bardzo małe znaczenie. sam zegarek, czasomierz, 10zł, garść tranzystorów nie więcej niż 10, 5 metrów taśmy led 15zł no i.... stare drzwi z szafy, albo płyta osb?

ToMasz

Reply to
ToMasz

W dniu 10.11.2015 o 23:50, PiteR pisze:

Lepszy będzie LCD bo może być z "gołymi babami" ;)

Reply to
stryq

sundayman

Zrobiłem coś takiego ponad 30 lat temu z kolegą. Trzeba było znacznie więcej tranzystorów - wtedy jeszcze MOSFETy w Polsce nie były łatwo dostępne. Raz, że potrzebne były tranzystory na wszystkie segmenty a dwa, że okazało się, że wyjścia z zegarka mają tak małą wydajność prądową, że trzeba było dodać drugi stopień :(

Wszystko fajnie, tylko ze względu na sposób działania wyświetlacza LCD to wszystko mruga z wypełnieniem 50% i częstotliwością 32Hz :( Bardzo silny efekt stroboskopowy, niestety.

jebać euro!

a przy okazji, jakiej wielkości są wyświetlacze alfanumerycczne LED? i gdzie je kupić, bo "tam gdzie wszyzstko" nie ma...

Reply to
platformowe głupki