Wideodomofon i podłaczenie innej kamery ?

Chce zakupić wideodomofon, niestety wszystkie są z szyldami z wbudowaną kamerą. Chciałem przycisk podłączyć pod obecną juz w bloku istalacje, a kamere "ukryć" wstawiając swoja własną - czarnobiałą kamere o średnicy 2mm. Czy ktoś to praktykował ? Posiada ktoś może schemat instalacji typowego wideodomofonu ?

Reply to
Marcin Madej

Typowy videodomofon to 4 żyły: masa, +12, audio, video.

Można wpiąć małą kamerkę płytkową, jedyny problem może być z przesyłem sygnału dzwonienia i sygnału sterującego przekaźnik rygla (nie wiem którymi przewodami te sygnały idą). Przekaźnik zwalniania rygla znajduje się w kamerze - przynajmniej w commax-ie.

digi

Reply to
psb

Użytkownik "psb" snipped-for-privacy@usun.to napisał w wiadomości news:40df306d$ snipped-for-privacy@news.home.net.pl...

Aha. Ja chce zaadoptować dotychczasową instalacje domofonową i podłaczyć się pod nią. Kwestia przesłania na góre do mieszkania sygnału wideo i znalezienia przewodów do rygla... ale z tym nie powinno być problemów ;)

Dzięki za odpowiedz.

Reply to
Marcin Madej