Podłaczenie do hifi

witam ma juz kilkunasto letnią wieze samsunga z radiem , adapterem na winyle, magnetofonem nie ma ona niestety CD i tu moje zadanie:

1) mam w szafie naped CDRW LG 8081b CED z guzikami play , next. 2) Zasilacz stablizowany z przełaczikiem od 1,5 - 12 v

Cztytajc art.

doszedłem do wniosku ze moze sie udac nawet chyba łatwiej niz w samochodzie. nie jestem elektronikiem wiec ale lubie palic rózne rzeczy ;-)

Czy bede musiał zastosowac jakies rezystory , tranzystory, bezpieczniki ? czy wystarczy podłaczyc z zasilacza przewodem do zasilania +12 a do drugiego

  • +5v ? i to wszystko ? i miniJ doprowadzic glos do wierzy ?? ____ | o | +12 -------------------\__________ | o | m | | <-----zasilacz S. | o | m ____|_____| |_o_| +5 --------------------/
Reply to
GFM

A jaki prąd ten zasilacz daje na 12V?? ;> Pewnie nieduży... na CD masz zapewne napisane, jaki pobór prądu ma on z jakiego napięcia. Generalnie potrzebujesz albo 2 zasilacze (każdy na prąd taki, jak potrzeba) albo zasilacz 12V i stabilizator (7805) tylko prąd tego zasilacza musi być równy lub większy niż suma prądów dla 5V i 12V.... . trochę upraszczam sprawę, ale jak tak dobierzesz wszystko, to powinno być OK :)... . Aha - i sygnał lepiej wziąść z tego złącza z tylu, a nie z wyjścia słuchawkowego :D...

Pozdrawiam Konop

Reply to
Konop