Wejście IRda do komputera

Cześć Chciałbym dorobić urządzonko do podłączenia do gniazda IR na płycie głównej kompa (K7S5A). Wydaje mi się że to powinno byc dosyć standardowe urządzenie, ale coś więcej aniżeli fototranzystor i dioda świecąca. Zapewne jakis scalony odbiornik/nadajnik. Czy ktoś dorabiał coś takiego i wie co tam by należało zastosować?

Reply to
Jacek Maciejewski

Jacek Maciejewski:

najlepiej Googla. Na ten temat były już tu tony informacji.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Użytkownik Waldemar Krzok napisał:

np:

AdamK

tfds4500 lub tfdu4100 i parę dyskretnych elementów.

PC

Reply to
Pablo C

TFDS4500 - poszukaj na

albo na stronie Bolsmana

Reply to
Danny

..................... Dzięki wszystkim za odpowiedzi :)

Reply to
Jacek Maciejewski

a tak w ogóle to gotowca mozna kupic w sklepach elektronicznych za dwie dychy.

PC

Reply to
Pablo C

Użytkownik "Jacek Maciejewski" snipped-for-privacy@tnij.go.pl> napisał w wiadomości news:cboqpm$ift$ snipped-for-privacy@news.dialog.net.pl...

ZeN

Jacek Maciejewski snipped-for-privacy@tnij.go.pl> napisal nam:

na allegro sprzedja w cenie 2x ja kten uklad... sie juz wg mnie nie oplaca robic samemu, popelnilem 2 takie irdy i pracuja u rodziny. Kupujac gotowca masz obudowe jeszcze ladna...