IRDA

Witam,

Czy jest ktos na grupie kto robił komunikacje urządzenia własnego z PDA, laptopem lub telefonem poprzez IRDA ? Interesuje mnie tryb SIR. Sprawe podłączenia elektrycznego mam rozwiązaną. Interesuje mnie wykrywanie urządzeń poprzez IRDA - proces inicjalizacji negocjacji itd oraz wymiany dancych.

Wszelka dokumentacja mile widziana najlepiej ta z

:) Wszelkie wskazówki bazujące na praktycznych doświadczeniach - również.

Adam Górski

Reply to
Górski Adam

Użytkownik PC napisał:

Ja mam niestety TFDU4300 i TOIM4232. I mam wrażenie on nie jest taki full-automat. Wprawdzie wychodzi z niego RS,ale protokoły warstwy łącza to trzeba samemu obsługiwać.

Mam racje czy się myle ?

Adam

Reply to
Górski Adam