Wejście composite do kamery analogowej

Mam problem: czy możliwe jest dorobienie wejścia composite do amatorskiej kamery analogowej Sony? Chciałbym rejestrować obraz z miniaturowej kamery. Waw

Reply to
w_g_

Musisz kupić schemat i sprawdzić W starych kamerach część kamerowa łączyła się z częścią magnetowidową sygnałem composit.

W nowszych tak nie jest, bo po co z różnicowych lepić composit, jak go trzeba potem ponownie rozbierać na różnicowe do nagrywania.

Inna sprawa - miniDV - tu jest możliwe, ale po odblokowaniu wejścia (toru nagrywania)

Leszek

Reply to
Leszek

"> Musisz kupić schemat i sprawdzić

a nie byla oddzielnei chrominancja i luminncja?

Reply to
greg

Była. Rozwiązania były różne. W kamerach >10lat spotykałem się z sygnałem composit, w takich które miały osobno część kamerową i magnetowidową. Natomiast w nowszych jest tak jak piszesz

Leszek

Reply to
Leszek

Czesc! Poczytaj sobie:

w googlach wpisz "RM 95" i czytaj. To jest nazwa pilota serwisowego Sony, przy pomocy którego własnie uaktywniłem w TR-750E wejscie. Powyzej jest opis dla TR-780. Konkretne kody dla mojej kamery znalazłem w instrukcji serwisowej kupionej tu:
W linkach z googla znajdziesz sposoby symulacji tego pilota, tak aby go nie kupowac. Jedyne co trzeba zrobic w kamerze, to dodac przycisk "REC" do zapisu na magnetowid. Nawet obudowa przewiduje miejsce na niego. W przeciwnym wypadku zawsze będziesz musiał stosować pilota do uruchomienia zapisu. Pozdrawiam Maciek

Reply to
Maciek