W³±cznik ¶wiate³ podwójny

Użytkownik "Albercik" snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał w wiadomości news:lb89o4$f3v$ snipped-for-privacy@node1.news.atman.pl...

Sorry. Masz rację - szybko czytałem i wyszło mi, że w starym śrubka a w nowym dwie dziurki, a potem nie zadałem sobie trudu aby jeszcze raz przeczytać zanim napiszę. P.G.

Reply to
Piotr Gałka

Dzięki, tak zrobiłem i na razie działa. Swoją drogą to popełniłem gafę z tym rozdwajaniem kabla, przecież tam jest drut a nie wiązka drobnych drucików, dawno nie wymieniałem włącznika i mi się zapomniało :)

:D

pzdr, Gotfryd

Reply to
Gotfryd Smolik news