zdalny wyłącznik - gdzie kupić

potrzebuję kupić wyłącznik - taki jak pilot do samochodu i z drugiej strony odbiornik z wyjściem przekażnikowym lub jakimkolwiek innym. Zasięg do 100m Producent - najlepiej zachodni lub Chiński Czy ktoś poda namiar? Nie wiem jak tego szukać w goglach

Leszek

Reply to
Leszek

Użytkownik "Leszek" snipped-for-privacy@spam.pl napisał w wiadomości news:ffhsdc$os$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

luka

...kolega chciał Chińskiego producenta ... ;)

Reply to
sundayman

W przeciwieństwie do większości grupowiczów mam dość dobrą orientację na temat jakości chińskich wyrobów i polskich.

Sundayman - odpowiedz sam sobie - dlaczego w twoim komputerze są tylko chińskie podzespoły Rozejrzałbyś się gdzieś za polskimi ;-)

Leszek

Reply to
Leszek

Chinskie rzeczy dziela sie na

tanie

tanie i dobre ;-)

Reply to
Papkin

Użytkownik "Leszek" snipped-for-privacy@spam.pl napisał w wiadomości news:ffhsdc$os$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

techpro

Użytkownik "techpro" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:ffihn4$4c3$ snipped-for-privacy@news.onet.pl..

W czwartek widziałem coś takiego w Plusie . Dwa gniazda jeden pilot za 29 zl. Pzdr

Reply to
henry1

Witam.

Zaciekawilo mnie to - konkretnie zdalna czujka ruchu. Czy mozna zrobic tak, ze jedna czujka ruchu wspolpracuje z kilkoma odbiornikami? Chcialbym umiescic 1 czujke przy wejsciu, a sygnal odbierac w kilku miejscach - da sie ?

Reply to
Filipek