VOLTCRAFT VC-260 -opinie

Witam ! Czy ktos z grupowiczow mial stycznosc z miernikiem VOLTCRAFT VC-260. Szczegolnie zastanawiam sie nad nowatorskim zasialniem tego miernika (tj. kondensator + bateria sloneczna). Czy rozwiazanie zastosowane w tym mierniku ma jakies wady? Co jaki czas trzeba ladowac taki miernik? Bardzo prosze o opinie.

Pozdrawiam D@n!el

P.S. Gdyby ktos nie kojarzyl tego miernika --> http://80.55.203.10/pdf/121416.pdf

oczywiscie link to: http://80.55.203.10/pdf/121416.pdf

Ja nie miałem okazji pracować z czymś takim, ale 22F nie zapewni długiego czasu pracy, podejrzewam, że to będą czasy rzędu minut, szczególnie na prądożernych zakresach typu np. tester diod. Konieczność okresowego ładowania tego kondensatora wydaje mi się bardziej niewygodne od konieczności zmiany baterii raz na jakiś czas.

TP.

Reply to
Tomasz Piasecki

Tomasz Piasecki snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał:

Jakies 20 - 30 minut jako woltomierz, innych trybów nie używałem. Na beterie słoneczne niema co liczyć - no chyba że pracujemy na powietrzu w słoneczny dzień

Ten miernik jest IMHO znakomity jako "leży w szufladzie na wypadek gdyby był potrzebny". Jako często używany przyżąd nie jest zbyt wygodny. GRG

Reply to
Grzegorz Domagala