Ustawienia fabryczne tv

  1. Czy jest możliwy powrót do ustawień fabrycznych w tv po dokonywanych regulacjach poprzez kod serwisowy?
Reply to
MM

MM schrieb:

tak, nie, zależy

Waldek

Reply to
Waldemar

Waldemar napisał(a):

Od czego ? :) Może jakaś opcja występuje lub kombinacja ???

Reply to
MM

Waldemar napisał(a):

Podać model ?

Reply to
MM

MM schrieb:

od telewizora, na przykład. Ja tylko ci mogę powiedzieć, że w moim starym Philipsie była taka możliwość, ale tylko pilotem serwisowym. W Privilegu z kolei takiej możliwości nie było. Nie pamiętam modeli, bo zeszły już w ubiegłym tysiącleciu. Ale jak podasz model i nr chassis to może ktoś będzie wiedział

Waldek

Reply to
Waldemar

blur napisał(a):

A co szukasz pracy ?

Reply to
MM

MM napisał(a):

To była sugestia, że nie doczytałeś hasła reklamowego.

Reply to
Filip Ozimek

Filip Ozimek napisał(a):

A pytanie to była sugestia, że pracy by nie dostał.

Reply to
MM