TELEWIZOR GRUNDIG DAVIO 37 - Kod Zabe

Znajomy ma w/w telewizor i dzieciaki przez przypadek uaktywniły w nim funkcję zabezpieczenia przed dziećmi (ironia losu) ;-) Kodu oczywiście nie pamiętają. Co można teraz z tym zrobić poza oddaniem telewizora do serwisu , lub łamaniem hasła metodą brutal-force? Może jakiś standartowy kod , albo jakiś sposób na reset do ustawień fabrycznych ??

Pozdrawiam :-) Yaro

Reply to
Yaro

Yaro schrieb:

niech zadzwoni do serwisu Grundiga. Mi przed laaaty dzieciak przełączył Grundiga na modus hotelowy (dzieciak miał wtedy roczek, siadł na pilocie i włączył telewizor ;-)) Serwis podał mi wtedy jakąś kombinację klawiszy na pilocie, którą trzeba nacisnąć ślepo, by telewizor obudzić. Może tu też się tak da? Niestety instrukcja wraz z telewizorem wylądowała na śmietniku przed paru laty. Da się na pewno pilotem serwisowym, ale nie wiem jakie toto ma koty.

Waldek

Reply to
Waldemar

Użytkownik "Yaro" <jskowro_NIE_LUBIE_SPAMU snipped-for-privacy@interia.pl napisał w wiadomości news:e66f6v$ri7$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

jest standardowy kod, znajduje się w instrukcji i wcale bym się nie zdziwił, gdyby pasował również kod od innego TV

pozdrawiam entrop3r

Reply to
entroper

Wyłącz telewizor, naciśnj "i" w pilocie następnie włącz przyciskiem sieciowym. Ew spróbuj tego samego z klawiszem P/C.

Reply to
Tomek

Właśnie dzisiaj kolega mi oznajmił że udało się jego córce złamać kod metodą brutal-force:-) Ale mimo wsztstko WIEKIE DZIĘKI Wszystkim za odzew:-)

Pozdrawiam:-) Yaro

Reply to
Yaro