Urzadzenie tworzace "pisk" :)

Witam

Chcialbym podlaczyc sobie pod alarm w samochodzie urzadzenie ktore bedzie generowalo pisk o natezeniu ktorego nie da sie wytrzymac- najlepiej takie przez ktore pekaja bebenki w uszach :) Co mozecie polecic ? :) Poszukuje rowniez innego urzadzenia , sluzacego do rozpylania np gazu paralizujacego lub tworzenia dymu w aucie :) Czy (jesli takie urzadzenia istnieja) mozna je tak podlaczyc do alarmu zeby dzialaly np po 5-10 sek od zalaczenia syreny ? Jesli ktos wie co moglbym zastosowac prosze o informacje .

Pozdrawiam

Reply to
SAINT

Kup dowolna syrene alarmowa. W zamkniety pomieszczniu efekt bedzie wlasnie taki :-)

Dawno, dawno temu, znalazlem gdzies opis alarmu, ktory potrafil odpalic naboj od pistoletu gazowego. Uklad po prostu podgrzewal ten naboj. Byla tam wzmianka o tym, ze wszelkie rozwiazania mechaniczne (sprezyna, iglica) sa _niedopuszczalne_, bo najprawdopodobniej "zadzialaja" w razie wypadku.

Moje osobiste zdanie jest takie - pobaw sie syrena, ale z gazem daj sobie spokoj :-)

Bartek.

Reply to
brtlmj

Niestety, z tego co wiem, to nasze prawo jest takie, że wyrządzenie jakiejkolwiek krzywdy złodziejowi przez jakąś zainstalowaną przez siebię pułapkę jest karalne... Można jedynie pójść i natrzaskać po mordzie osobiście, ale i tak nie za mocno żeby nie przekroczyć magicznej granicy obrony koniecznej.

TP.

Reply to
Tomasz Piasecki

SAINT snipped-for-privacy@lodz.mm.pl> napisal nam:

sygnalizator elektal (wpisz na google), taki w metalowej obudowie, maly i glosny!! Uszy bola jak odpalasz z 1m aaaaa

Odradzam jakies satele wewnetrzne, kupilem i spokojnie mozesz wytrzymac jak dziala :( lekko bola uszy. Elektal tanszy. Ja bym zmiescil przetwornik od elektala (polski PCA jakis tam) w obudowie lampki u siebie (w aucie).

Zlodziej jak ma zatyczki do uszu to oleje to (choc watpie by mial... bedzie policja strzelac i nie uslyszy).

Gaz to mechanizm od granatu cwiczebnego (mam taki od kumpla co lazil po poligonach i zbieral niewypaly... niezly dude) no i mocny elektromagnes co wyciagnie zawleczke :)

gdzies w telewizorze widzialem wytwornice dymu, nieduszacego ale za to ograniczajacego _calkowicie_ widocznosc. nie da sie jechac :)

to nie jest chyba karalne, a skuteczne i owszem

Reply to
DrGreen

Wysyłając taki oto zestaw znaków dnia 04-08-11 14:20 HaMMeR nakarmił(a) stado głodnych newsserwerów:

Widziałem w Gdyni w sklepie elektronicznym - była wersja elektroniczna jak też z kluczykiem. Ale cena była mało ciekawa - chyba ze 300PLN. A co do pomysłu ZENa - IMHO zawór powinien być normalnie otwarty bo jeśli w trakcie jazdy z jakiś przyczyn padnie jego zasilanie to może być zonk w przypadku zaworu normalnie zamkniętego.

Reply to
badworm

Wysyłając taki oto zestaw znaków dnia 04-08-11 08:12 Piotr Gałka nakarmił(a) stado głodnych newsserwerów:

AVT swego czasu czymś takim handlowało ale transmisja odybwała się po instalacji - nie widać więc modyfikacji w kabinie ale niestety klucz do tego(wtyczka do gniazda zapalniczki) był dosyć duży :-/

Reply to
badworm